EleanorCollin nadvihol obočie, ale nepovedal nič. Možno čakal, že mu niečo poviem, ale ja som sa začala všelijako nakláňať, aby som videla do jeho izby. Chcela som vidieť to dievča.
,,Ja som ťa len chcela pozdraviť," vykoktala som zo seba. ,,Ahoj," povedala som. Odchvíle, čo ma v sobotu pobozkal som ho nevidela.
,,Ahoj," povedal a skrčil obočie do nechápavého výrazu. Len som sa pozerala na Collinovu dokonalú tvár a čakala. Nevedela som, na čo čakám.,,Možeš už ísť," povedal chladne akoby sa vrátil do svojej kože a bol zase ten Collin, ktorý ma z celého srdca nenávidí.
,,Jasné, určite máš ešte niečo na práci." Zase som nakukla dovnútra, ale aj tak mi Collinova veľká postava zacláňala.
,,Ty s Timothejom očividne tiež. Hádam, že si prišla za ním," povedal a zazrel na dvere od Timothejove izby.
,,Kam odišiel?" spýtal sa.Bez toho, aby som mu odpovedala na jeho otázku som povedala: ,,Mali by sme s tým pretať."
,,Prestať s čím?" Dobre vedel o čom hovorím. ,,Nechcem, aby nás počul," urobila som krok dopredu a chcela sa tak dostať do Collinovej izby. ,,Kto? Ten zmrd? Prosím ťa, dlho vám to nevydrží. Nájde si na sex lepšiu."Nepočúvala som ho. Naozaj som vôbec nepočula, čo hovoril. Len som sa poobzerala okolo seba a keď som zistila, že v izbe nikto okrem nás dvoch nie je, uľavilo sa mi.
,,Nemôžeš robiť to, čo si urobil minule," povedala som mu.
,,Čo som urobil minule?" zavrel dvere a mňa to z neznámeho dôvodu znepokojilo. Kedykoľvek sa mohol vrátiť Timothej a keď ma nenájde vo svojej izbe...
,,Nehraj sa na idiota. Dobre vieš."
Spravil jeden krok bližšie ku mne: ,,Nezdalo sa mi, že by ti to vadilo."
Prehltla som, ale guča nervov mi v hrdle zostala. ,,Prečo si to urobil?"
,,Lebo som chcel."
,,Tvrdíš, že ma neznášaš."
,,To neznamená, že ťa nemožem chcieť," myklo mu sánkou.
,,Odkedy ma chceš?"
,,Ja-.."
,,Na tom videu si hovoril pravdu, však?"
Collin mlčal. Možno si uvedomil, že radšej bude ticho akoby to mal vysloviť.,,Mala by som ísť. Neviem ani čo tu robím. Neprišla som za tebou a celý náš vzťah je chorý. Ty ma nenávidíš už odvždy a teraz máš možno len nejaký divný stav. Každý občas chce to, čo nemôže mať."
Prestala som rozprávať až keď sa sklonil a teplými perami ma pobozka.Napriek tomu všetkému, čo som mu práve povedala bolo to presne to, čo som potrebovala. Jeho pery, ale nestačili mi.
,,Ale ja ťa môžem mať," zamrmlal mi do úst a ďalej mi jemne jazykom hľadal cestu k tomu môjmu.Collin sa opatrne odo mňa odtiahol a skúmavo sa mi pozrel do očí.
,,Hovoríš niečo iné a robíš niečo iné," poznamenal. Mal pravdu. Znovu sa ku mne priblížil tak, aby som zacítila vôňu jeho dychu. ,,Ak chceš prestať povedz to, ale nedávaj to za vinu mne keď bude neskoro."Vtedy som si myslela, že to nebudem ľutovať alebo som nemyslela vôbec. Záporne som kývla hlavou a vrhla sa naňho. Vyzliekla som mu sivé tričko a tým som sa pustila do niečoho, čo nič dobré neveštilo. Collin sa vystrel a dovolil mi, aby som si ho celého prezrela. Netušila som, ktorej časti jeho pokožky sa chcem dotknúť alebo pobozkať ako prvú.
Dotkla som sa jeho teplej pevnej hrude. Mal ju úplne dokonalú až na tenkú malú jazvu hore pri krku.
Postavila som sa na špičky a pobozkala mu čerstvú jazvu. Bola som si istá, že ju nemal. Posunula som sa ďalej od jazvy a jemne ho kusla do tenkej kože na krku. Túžila som preskúmať každý detail jeho tela, ale nemali sme na to čas.V izbe vládlo prítmie. Zapálená bola jedine stolová lampa, ale aj tá stáčila, aby ma videl, aby videl každú moju nedokonalosť. Strie, ktoré som mala na stehnách. Brucho, ktoré nebolo úplne ploché a čierne póry, ktoré mi pokrývali nos, ale aspoň tie boli zakryte korektorom.
Vyzliekol mi moje svetlo fialové tričko a prezrel si ma rovnako ako ja jeho. Keď si ma príliš dlho prezeral začala sa ma zmocňovať chuť si tričko obliecť naspäť alebo zhasnúť lampu, len aby ma nevidel.
Prstami mi začal prechádzať po hebkej látke podprsenky až dokým nezablúdil k zapínaniu. Aj keď moja bledoružová podprsenka spadla na zem neprestával sa dotýkať môjho dekoltu. Moje prsia boli jediná časť môjho tela, ktorú som ako tak mala rada. Nebolo to tak vždy.
Na strednej som sa hanbila a nosila väčšie tričká, len preto, aby sa ľudia nepozerali na moj väčší hrudník.Musel sa veľmi zohínať, aby mohol obsypávať bozkami prsia.
Jazykom mi kreslil po pokožke, ale nešiel ešte k bradavkám. Nikam sa neponáhľal.,,Nemáme čas," povedala som zadýchane. V tú chvíľu ma kusol do bradavky a vzápätí ju nežne pobozkal. Kusal mi, bozkával a aj cucal pokožku. Vždy som si myslela, že som trpezlivejšia ako Collin Harris. Cítila som sa týraná pri ňom.
Moje citlivé miesto ho už potrebovalo.
V miestnosti sa mi zdalo neuveriteľné teplo, také aké tu nebolo, keď som tu prišla. Ak by ma odmietol a poslal teraz preč asi by som to musela dokončiť sama zaňho.Ups...Nejak sa to zvrtlo!
YOU ARE READING
𝙻𝚊𝚍𝚘𝚟𝚎 𝚍𝚘𝚝𝚢𝚔𝚢
RomanceEleanor nemala ľahké detstvo, a to hlave vďaka Collinovi, chlapcovi, ktorý si myslel, že mu patrí svet. Collin nastúpi na vysokú a o rok nato aj Eleanor na rovnakú školu, a tak sa ich životy zase spoja. Collin sa vôbec nezmenil je to stále ten istý...