EleanorJediný zvuk bol vietor vonku. V aute bolo teplo, ale vonku to nevyzeralo na príjemne počasie. Stromy sa kolísali na stranu a bolo cítiť, že vietor auto spomaľoval. Inak by sme stodvadsiatkou nešli tak pomaly
,,Povieš mi, čo sa tam stalo?" odhodlala som sa opýtať po pol hodine strávenej v úplnej tichosti.
,,Nemusíš to nejak zveličovať," začal.
,,Išla okolo moja ex takže som ťa využil. To je celé."
,,Bola to Jessica! Prečo by si chcel, aby ťa videla so mnou?"
Odpoveď som tušila. Pretože ju chcel len nasrať, pretože vedel ako nasrať ľudí a ako im dokonale ublížiť.Klamala by som samú seba, ak by som tvrdila, že ma netešila myšlienka Jessicy, ktorá teraz asi trhá doma vankúše od zlosti.
,,Nerieš to!" vyštekol.
,,Pobozkal si ma! Ja to musím riešiť."
,,Kebyže mám riešiť všetky ženy s ktorými som sa oblizoval, tak by som nič iné nerobil.",,Collin, ale ja nie som všetky ženy. My sa nenávidíme," objasnila som. ,,Čo bolo na tom videu?" spýtala som sa.
,,Nie je to tvoja vec," precedil cez zuby.
,,Vidím tvoju reakciu a mám pocit, že je to moja vec," štvalo ma to, že som vedela, že mi to nepovie. Collin bol najtvrdohlavejší stvorenie aké som za život poznala.
,,Veď ja sa môžem spýtať kľudne aj Jessicy. Možno mi to video aj pošle," provokovala som ho. Videla som, že to naňho nefungovalo, tak som chytila mobil a naozaj som chcela nájsť na instagrame Jassicin profil.Skôr ako som vôbec stihla zadať na mobile heslo mi Collin mobil vytrhol.
,,Ver mi, že nechceš počuť, to čo sa na tom videu hovorí."
,,Súvisí to so mnou a nič čo si urobil alebo povedal ma neprekvapí a myslím si, že ani nezabolí, pretože ty si ma za celý život povedal miliardy hnusných vecí ani neviem, ktorá z nich bola najhoršia."
,,Toto je o niečom inom."
,,Tak mi to povedz!" skríkla som naňho a moja trpezlivosť už dochádzala.
,,Vráť mi mobil," prikázala som mu už kľudnejšie. Vyčkávala som kým mi mobil položí na dlaň.
,,Neznášam ťa," povedal a vrátil mi mobil. ,,Chcem, aby si to vedela," dodal Collin a ja už som zúfalo vyhľadávala Jessicin účet a písala jej správu.Možno by ma to video tak nezaujímalo, ak by som nevidela Collinovu reakciu. Collina, ktorého dokázalo nasrať čokoľvek, ale nie vykoľajiť.
,,Preto si sa ma aj pýtal na Jessicu, všakže? Bál si sa, že mi to už poslala."
,,Už prestaň! Stačí!" kričal po mne, ale to ma nezastavilo.
,,Prečo by ti záležalo na tom, čo si myslím alebo na mojich pocitoch?"
,,Nezáleží."
Zostala som už ticho a Collin tiež.
Dúfala som, že Jessica nie je zbabelá a že ju Collinova trápna vyhražka nezastrašila a mohla by mi to video poslať.Collin zostal napätý a mlčal. Ani ja som nemala náladu už doňho rýpať. To ticho sa mi prestávalo páčiť. Zapla som rádio, no Collin ho okamžite vypol. Tak som ho natruc zapla znovu. Chcela som, aby ma rešpektoval aj keď nemal absolutne k ničomu rešpekt.
Zase trošku kratšia kapitola...ALE hlavné je že aspoň nejaká. Chcela by som aj zajtra vydať a dlhšiu a zaujímavejšiu! Áno viem, že možno máte nervy že proste sú krátke kapitoly ale 😩 mne sa teraz takto fajn vydávajú.
YOU ARE READING
𝙻𝚊𝚍𝚘𝚟𝚎 𝚍𝚘𝚝𝚢𝚔𝚢
RomanceEleanor nemala ľahké detstvo, a to hlave vďaka Collinovi, chlapcovi, ktorý si myslel, že mu patrí svet. Collin nastúpi na vysokú a o rok nato aj Eleanor na rovnakú školu, a tak sa ich životy zase spoja. Collin sa vôbec nezmenil je to stále ten istý...