KAPITOLA 27.

3.7K 165 19
                                    


Eleanor

Timothej sa mi uprene pozrel do očí a nahol sa. Nahýnal sa pomaly. Keď ma pobozkal Collin, tak improvizoval, nepremýšľal nad tým. No Timothej premýšľal nad každým milimetrom, ktorým sa približoval. Opatrne sa dotkol perami tých mojich. To čo robil mi neprišlo ako bozk, ale skôr ako skúška.

Došla mi trpezlivosť a pritisla som pery silnejšie k tým jeho.
Timothej sa odtiahol a slabo sa pousmial.
,,Ideme už domov?" opýtala som sa. Nechcela som, aby sa to skončilo.
,,Ak chceš možeš ísť so mnou domov," odpovedal jednoducho.
,,Do domu hokejistov?"
,,Je divné, že to tak všetci volajú, ale áno."
,,Neviem či je to dobrý nápad."

~

Z červeného lacného vína, ktoré sme kúpili cestou na benzínke sa mi neustále štikútalo. Bolo hnusné, ale aj tak sme ho vypili. Pripadala som si ako nejaké šestnáročné dieťa, ktoré si kúpilo na rande víno a pilo rovno z fľaše.
Allison mi povedala, že nemám riešiť nejakú trápnu postupnosť. Mám len robiť a hovoriť to, čo budem v tú chvíľu chcieť robiť.

V dome prekvapujúco nebola žiadna párty. Traja chlapci sedeli v obývačke a niečo hrali. Veľkú pozornosť nám nevenovali. Hľadala som medzi nimi Collina, ale nebol tam. Víno, ktoré sme vypili v aute mi celkom utriedilo myšlienky, teda skôr ich utlačilo. Všetko mi bolo jedno. Bolo mi jedno, čo som šla robiť. Čo sa bude diať zajtra. Alebo kto nás bude počuť. Aj Collin mi bol v tú chvíľu ukradnutý. Smerom po schodoch som sa asi trikrát potkla a jedenkrát som spadla.

Bože, čo sa to so mnou deje? Včera som pila dnes som pila.

Chrbtom som narazila do dverí. Nie Timothej ma na ne natlačil. Nebol už taký hanblivý ako pred tým. Teraz ma on bozkával.
,,Nepošleš ma hneď ráno kade-ľahšie, však?" spýtala som sa zadychčane. Netušila som prečo som sa to opýtala.
Aj keby ma poslal ráno preč, možno by som bola sklamaná, ale to by bolo celé.
Verila som, že taký nie je.
,,Kto by teba posielal kade-ľahšie? Si dokonalá, Eleanor."
Ešte pred pár sekundami mi bozkával krk, ale už sa presunul k môjmu výstrihu. Pomohla som mu vyzliecť biele tričko. Predtým ako vyzliekol tričko mne som natiahla ruku za vypínačom a zhasla svetlo. Bolo mi jasné, že bude moju postavu cítiť, ale cítila som sa lepšie keď ju nevidel.

V izbe zavládla tma a ja som videla len Timothejove obrysy. Kľakol si a prudko mi stiahol sukňu aj spolu so silonkami, ktoré vydali nepríjemne prasklavý zvuk. Rozosmiala som sa. Aj Timothej sa smial.
,,Pštt. Steny sú tu tenké," zapriadol a vstal. Na sebe som už mala, len spodné prádlo ani som nevedela aké spodné prádlo mám.
Prstami prešiel po okraji mojich nohavičiek a zosunul ich dole.

Aj napriek opilosti boli jeho pohyby rýchle, ale trochu...mľadravé.
Vyzliekol si nohavice aj spolu so spodným prádlom. Otočil ma a ja som bolestivo narazila do dverí, ale teraz bruchom.
Dvere ma na nahej pokožke chladili. Na zadku ma niečo zatlačilo. Rukou ma pritisol ešte viac k dverám a údom do mňa vošiel. Nebolo to pomalé ani citlivé, ani rýchle a nenásytné. Bol to len pohyb, ktorý sa nedal prirovnať k ničomu. Možno to bolo mojími ztlmenými zmyslami, ale nezdalo sa mi, že je to, čo som chcela.

Tým že som sa rozhodla že budem písať z Collinovo pohladu tak budem pre kapitoly písať mená. Trošku si začínam byt príbehom neistá a neviem....Príde mi že to nie je take dobré ako to bolo v mojej hlave. No ďakujem vám za všetku podporu neskutočne vás milujem. Btw je ťažké písať sex scenu keď nechcem aby bola dobrá aa absolutne ich neshipujem!

𝙻𝚊𝚍𝚘𝚟𝚎 𝚍𝚘𝚝𝚢𝚔𝚢Where stories live. Discover now