KAPITOLA 45.

3.7K 178 50
                                    


Collin

Ležal som na posteli a civel do stropu. Zápas sa už skončil a ja som čakal kedy prídu moji spolubývajúci domov. Jeremy mi napísal, že sme vyhrali aj napriek môjmu odchodu. Ale mne bolo
jasné, že pre mňa tá vyhrá nič neznamená.

Čakal som kedy sa mi rozzvoní mobil a bude mi volať mama. Vždy keď som sa s otcom pohádal, tak sa to snažila medzi nami urovnať.

V dome vládlo ticho a ja som nevedel či mi to prospieva alebo ma deptá. Ticho prerušili kľúče, kroky a krik.
No nebol to tak úplne krik, keďže som bol na Tomov a Lucasov uziapaný hlas zvyknutý. Sústredil som sa na to, čo hovorili, ale zle som im rozumel.
Vstal som z postele a podišiel k dverám. Len som chcel zistiť či s nimi prišiel aj Timothej. Jeho hlas som nepočul a dúfal som, že ho ani počuť nebudem alebo že ho neuvidím.

Otvoril som dvere a zišiel dole po vŕzgajúcich schodoch. Všetci sa boli rozvalení v obývačke. Na gauči a po zemi. Dokonca aj Tomova frajerka prišla a ďalšie dve dievčatá, ktoré som nepoznal.

Nikto si ma nevšimol, iba Lucas, ktorý sa opieral o chladničku: ,,Dúfam, že to bola len trailer."

Pri kuchyni sa motal aj Erick, ktorý hneď spozornel. Celého si ma prezrel a zdesene očami zastál na mojom krku. Jeho pohľad mi nebol príjemný, preto som sa otočil a vytiahol zo skrinky s jedlom prvú vec, ktorá mi prišla pod ruku.
,,Nechceš ísť s tým k doktorovi?"
,,Erick, nájdi si frajera alebo si adoptuj dieťa, ale o mňa sa nestaraj," povedal som v rámci možnosti v kľude. Bol som unevený z tej bitky a aj z otca. Erick to asi pochopil, pretože odišiel z kuchyne do obývačky k ostatným.

Lucas sa pozeral za Erickom a počkal až kým nás nebude počúvať a bude dostatočne ďaleko. ,,To bola strašne dobrá bitka. Som na teba hrdý. Všetci čakali bitku, ale nie hráčov z jedného tímu. Prvé minuty na vás len každý zízal a nechápal. Potom ako sa to začalo zvrtávať a zhoršovať sa  rozhodcovia začali hádať, že kto vás pôjde rozdeliť. Bol som na kraji a počul celý ich rozhovor. Ty vole, oni sa k vám normálne báli ísť. Potom ako vás rozdelili a vrátili sa na svoje miesta, vás jeden rozhodca chválil a jeden s trénerom ohováral. Sú to srabi ako aj celý tím," hovoril to agresívnym šepotom a dosť rýchlo, že som nestíhal vnímať každé jeho slovo.
,,Celý tím?" zopakoval som po ňom.
,,V šatni sa o tebe rozprávalo, nepáčilo by sa ti to."
,,Je mi to jedno."
,,A tréner si ťa chce zajtra podať." Aj to mi bolo jedno.

,,Volal si s ňou?" opýtal sa.
,,Hej."
,,A?"
,,Čo a?" odsekol som.
,,Že vraj bola na tom zápase. Poďakovala ti?" Nasilu som sa rozosmial.
,,Čo myslíš?...Neverila mi, že to urobil."
,,Jak ti mohla neveriť? Zmlátil si ho kvôli nej nie?"
,,Nie len kvôli nej a ja som si nezačal."
,,Začal. Ale nemusíš to hovoriť nahlas. Ty vieš, že si si začal."
,,Kurva nezačal som!"
Lucas dal ruky do obranného gestá a vytrhol mi z ruky balík chipsov.
,,Je naozaj zábavné ťa pozorovať. Hlavne kľud. Pohľad na Emminu bujnú hruď by ťa zrejme upokojol."
Mal som chuť ho opraviť, ale pre to, aby si ma nedoberal som to neurobil.

Nič som mu nepovedal a zamieril som na chodbu k dverám. Obul som si svoje ušmudlané čierne topánky, ktoré vyzerali ako keby som ich nosil celý život a
robil v bani.
,,Myslel som tým, že si máš vyhoniť nad jej fotkou. Nie, že máš ísť...Kam vlastne ideš?" Vzal som kľúče a obliekol si len mikinu so zipsom.

,,Tvoje rady väčšinou stoja za hovno."
,,Tvoje rozhodnutia stoja za hovno. Keď ťa vyhodí, tak sa vyplač v aute, aby ťa ostatní nevideli." Prikývol som a zabúchol dverami.

Možno bude u nej doma Timothej alebo nebude doma nikto. Cítil som hroznú únavu a bolo mi neznesiteľne zle.
Bolelo ma celé telo a najviac na miestach, kde ma ten sviniar udrel. Hrdlo som mal napuchnuté a ťažko sa mi polykalo. A aj brucho na mieste, kde mi uštedril najviac rán som mal v krči. Cestou som len dúfal, aby som sa nepozvrcal.

Hah dobre nemám toho tak veľa (alebo som len lenivá sa učiť a robiť iné veci, keďže som dosť rozpísaná) Taaak síce trošku menšia kapitola keď si ju porovnám s predchádzajucími, ale to nevadí. Aspoň niečo. Sme už dosť ďaleko, ale tento príbeh bude mat tak asi 100 kapitol ;) Pfuuu Ľubim vás.

𝙻𝚊𝚍𝚘𝚟𝚎 𝚍𝚘𝚝𝚢𝚔𝚢Where stories live. Discover now