KAPITOLA 19.

4K 176 48
                                    


Eleanor

,,Včera si išla strašne skoro spať," poznamenala mama. Obedovali sme len ja a moja mama. Teda obedovala som ja ona sa s tým jedlom skôr hrala. Vidličku zapichovala a vypichovala do mäsa.
,,Aká bola cesta?" spýtala sa znudene, ale dala mi vycítiť, že vyhrala, že ma dostala domov presne tak, ako chcela.
,,V pohode," odpovedala som bez záujmu. V tú chvíľku som nemala náladu sa s ňou rozprávať dokonca sa na ňu ani pozerať. V skratke som nemala náladu na ňu.

Vstala som a vložila tanier do umývačky a odišla hore. Takto prebehol celý víkend. Mama ma občas pýtala s niečím pomôcť a ja som to zakaždým urobila čo najrýchlejšie a zaliezla do izby.

Moju mamu by som nenazvala prísnou, ale nikdy som nemala pocit, že by mi veľmi rozumela. Na to, že som bola ich prvorodené dieťa ma mali neskoro.
Mama mala tridsať sedem a otec štyridsať keď som sa narodila, a to som ani nebola plánovaná.

Do tašky som si pribalila zopár vecí zo svojej izby, ktoré som si chcela vziať. Tašku som ledva zapla, ale podarilo sa mi to. Aj keď bolo len trištvrte na tri nepochybovala som, že by Collin odišiel bezo mňa ak by som meškala čo i len minútu. Oblečená som vošla do veľkej bielej obývačky do ktorej krásne svietili lúče slnka. Podlaha bola ako vždy umytá, tak dokonale, že som sa nikdy nebála zjedť jedlo, ktoré mi predtým spadlo na zem.
Nechcela som chodiť po maminej dokonalej dlážke obutá, ale ani jeden z nich si ma nevšímal. Otec zostal sedieť na gauči a mama naďalej utierala kuchynskú linku. ,,Collin ma už čaká," povedala som a chcela sa s nimi rozlúčiť. Podišla som ku gauču a zozadu objala sediacého ocka. Bol v polospánku a pochybovala som, že moje objatie vnímal.

,,Veď Collin tam ešte nie je," povedala mama a nazrela cez okno.
,,To nevadí pár sekúnd naňho počkám."
,,Eleanor," tón jej hlasu sa mi nepáčil.
,,Dámy čakajú na mužov nie muži na dámy." Občas moja mama mala otrepané reči a ja som ich neznášala. Nechápala som ako je možné, že moja mama je najlepšia kamarátka práve s Collinovov. Mischell bola krásna, milá a úplny opak mojej mamky. ,,Ja nie som dáma," namietala som.

Mama si povzdychla, nepovedala nič, len si ma opatrne pritisla k hrudi. Bradu si oprela o moju hlavu. ,,Nebuď urážlivá a nevyvolávaj hádky." Chcela som jej povedať, že ja nevyvolávam hádky a nie som urážlivá, ale radšej som si zahryzla do jazyka a objala ju silnejšie. Prvýkrát som mala pocit, že to objatie znamenal viac ako len objatie.

~

Prešla som cez cestu po ktorej aj tak autá často nechodili a oprela som sa o Collinovo auto. Nestihla som si ani vybrať mobil a už z dvier vyšiel aj Collin. Slabo som sa naňho usmiala. Cítila som sa lepšie po maminom objatí.

Collin ma ignoroval. Otvoril kufor a hodil si doň tašku. Aj ja som si tam chcela dať tašku, ale Coll kufor hneď celou silou zabuchol. Ak by som tam náhodou mala ruku určite by som o ňu prišla.
,,Blbý víkend?" spýtala som sa ho.
,,Nechcem sa s tebou rozprávať," zastal a zhora sa mi pozeral do očí. Nemala som rada ak sa mi niekto pozeral do očí. Obzvlášť nie Collin.

Na pár sekúnd sa pozrel niekde za mňa smerom doprava. Collin sa sklonil a pritisol svoje pery na moje.
Nikdy som nemala nejak vyvinuté reflexy a to, čo urobil som si uvedomila až keď sa môj dych zmiešal s jeho. Jeho pery boli akoby stvorené pre toto.
,,Odtiahneš sa a odkusnem ti jazyk," povedal mi do úst. Dialo sa to príliš rýchlo na to, aby som stihla zareagovať. No aj tak na to, aby som sa odtiahla som nepomyslela. Collin sa na moje pery vrhol vášnivejšie a prišlo mi, že do toho dal všetko.

,,Panebože! Kto by to bol povedal," povedal ženský hlas, ktorý som hneď nevedela rozoznať. Až keď sa Collin odtiahol a pozrel sa na dievča asi dva kroky od nás.

Vtedy mu to začalo dávať zmysel.
Čierne vlasy mala o niečo kratšie, ale inak vyzerala stále rovnako. Striedavo sa pozerala na mňa a na Collina.
,,Jessica, je zvláštne ťa znova vidieť," povedal Collin a na tvári mal niečo podobné úsmevu. ,,Skôr je divné vidieť vás dvoch spolu," povedala snažiaci sa byť milá. ,,Vždy si berieš čo chceš."
Nedokázala som ho potopiť pred Jessicou, preto som hrala s ním.

,,Nemyslel som si, že to myslíš vážne keď si hovorila, že sa tu vraciaš," snažil sa nejak zmeniť tému.
,,Ja som si veľa veci myslela, že nemyslíš vážne a pozri sa," povedala Jessica a úsmev jej zoslabol. Otočila sa ku mne a celú svoju pozornosť venovala mne.
,,Po tom, čo sme sa rozišli som ti aj chcela poslať to video, ale Harris ti už o ňom určite povedal."

,,Aké video?" zaujímalo ma a pozrela som sa na Collina, ktorý silno zatínal zuby. Dávnejšie sa ma pýtal či mi Jessica niečo písala. A všetko to do seba zapadlo.
,,Nepovedal ti to? Myslela som, že sa pochváli," povedala ostro a výraz tváre mala stále rovnaký, len ja som v tom videla zmeny. ,,Nechceš jej to povedať?" otočila sa ku Collinovi. Tvár mal červenú a hruď sa mu pomaly dvíhala a klesala.
Čo by mohlo byť na tom videu keď mu na tom tak záleží?

,,El, láska choď do auta," prikázal Collin a trvalo mi kým som si uvedomila, že to povedal mne. ,,Áno El, buď poslušná choď do auta," povedala výsmešne. Odignorovala som ich a čakala čo sa bude diať ďalej. Collin podišiel k Jessica bližšie: ,,Nezabudni, že aj ja mám plno tvojich fotiek a myslím si, že omnoho zaujímavších než jedno video," obišiel auto a sadol si na miesto vodiča. Prisadla som si vedľa neho a veľmi ma lákalo vedieť čo bolo na tom videu a hlavne čo sa to dopekla teraz stalo. Ale Collin bol ticho nahlas dýchal a  ja som sa bála s ním byť v takomto stave keď šoféroval.

Sľúbila som vám aj dnes kapitolu, tak dúfam, že vás potešila. Cmuk dúfam že ste si ju užili a Dobrú noc.

(Btw.  Viem že veľa z vás nemá rado Collina...ale aký máte naňho názor teraz?  )

𝙻𝚊𝚍𝚘𝚟𝚎 𝚍𝚘𝚝𝚢𝚔𝚢Where stories live. Discover now