KAPITOLA 22.

4K 180 23
                                    


Eleanor

,,Čo je?" opýtal sa uvoľnene do telefónu.
,,Ahoj," automaticky som sa pozdravila a snažila sa nájsť slová.
,,Si doma?" spýtala som sa.
,,Práve vchádzam domov. Prečo sa pýtaš?"
,,Coll, Ja-..videla som to video," povedala som mu a čakala na jeho reakciu.
Nechcel, aby som to videla, ale musel tušiť, že skôr či neskôr sa to video ku mne dostane. Aj keď bolo natáčané už pred vyše ako rokom pre mňa, to bolo niečo nové.

Snažila som si predstaviť ako sa Collin tvári. Počula som, len jeho dýchanie.
,,Bol som ožratý."
,,Čakala som, že to povieš."
,,Čo teraz odo mňa chceš?"
,,Zložil si o mne pesničku," ani som si neuvedomila, že som to povedala nahlas.
,,Kristepane! Eleanor, mal som divnú chvíľu. Vždy som ťa považoval za nechutnú. Nevyspal by som sa s tebou ani za peniaze a dobrovoľne už vôbec nie." povedal rýchlo, ale dokázala som zachytiť každé jeho slovo.

Dokázal utíšiť moje myšlienky. Nechcela som ešte zrušiť, a tak som sa opýtala: ,,Vy ste vedeli o mne a o Jamesovi?"
,,Vedeli, ale neveril som tomu."
,,Prečo?"
,,Pretože James mal na viac."
Jeho slová občas boleli a občas nie. Nerozumela som prečo, ale v ten moment ma boleli a príšerne.
,,Aj ty máš na viac a predsa si na tom videu tvrdil, že chceš mňa."
,,Ja viem, že mám a ver mi, že doteraz nechápem, prečo som to povedal."

Čakala som, že zruší a bude chcieť, čo najskôr ukončiť hovor, ale on aj keď som bola ticho napäto čakal. Mala som veľa otázok, ale zrazu som si nevedela ani na jednu spomenúť. Kusla som si do suchej spodnej pery a spomenula som si na Fei, ktorá mala tento týždeň odcestovať
domov a mňa čakal týždeň bez nej a v piatok mal byť ďalší zápas, a to znamenalo, že som sa mala rande s Timothejom.
Na ktorého som cez víkend úložné zabudla.

,,Povieš mi už konečne pravý dôvod prečo si sa bozkával s Fei?" prerušila som ticho.
,,Kvôli Kaiovi. Chceli sme ho nasrať. Kai ma neznáša a Fei to chcela využiť..." hovoril to už kľudnejšie. ,,A vedel som, že ťa to naštve."
,,Prečo si ma chcel naštvať?"
,,Neviem, sila zvyku. Robím to už od piatich rokov."
,,Ničíš ma."
,,Ja viem," povedal.

Možno som sa ho chcela vyprovokovať, naštvať alebo ma len zaujímala jeho reakcia keď som sa ho spýtala: ,,Ako sa má Timothej?"
,,Bežne sa ho nepýtam ako sa má."
,,Tak čo robí?"
,,To myslíš vážne?" spýtal sa, ale takmer hneď odpovedal: ,,Hrá dole nejakú hru s ostatnými, ale ako ho poznám, tak sa len pozerá ako ostatní hrajú. Podľa mňa je to preto, lebo hrať playko nevie."
,,A ty vieš?" páčilo sa mi, že sa to napätie medzi nami uvoľnilo. Aspoň trochu.

,,Ja viem všetko najlepšie."
,,Ako inak. Pôjdeš im to dole ukázať?"
,,Určite."
,,Aké hry väčšinou hrávate?"
,,Rôzne," povzdychol si. 
,,Takže aj Just dance?"
,,Bohužiaľ. Väčšinou to chce hrať len Max, ale nemá s kým. Takže k nám pozýva  dievčatá, ale nie na to, aby si užil, ale aby s ním tancovali. Aspoň sa mu zdvihne ego z toho, že vyhrá."
,,Prečo sa nepriznáš, že to s ním hrávaš častejšie ako tie dievčatá."
,,To nezistíš a nemáš na to dôkazy."
,,Nemusím to zistovať. Som si tým istá."

,,Hneváš sa na Fei?" spýtal sa akoby tou otázkou sa pýtal na niečo iné.
,,Neviem, áno asi," povedala som unavene. ,,Som skôr sklamaná."
,,Si sklamaná z nej alebo zo mňa?"
Pridusene som sa zasmiala. ,,Ty už nikoho sklamať nedokážeš."
,,Má to svoje výhody."

,,Ale je zvláštne keď si ku mne milý."
,,Nie som milý."
Nemalo zmysel sa s ním hádať a nechcela som náš telefonát ukončiť hádkou.
Collina bolo jednoduché vyprovokovať hocičím.

Možno sa len cítil trápne kvôli tomu videu, a preto sa teraz správal...inak. Poznala som Collina a často som ho pozorovala, ale takto ako sa rozprával teraz so mnou sa ešte nerozprával s nikým. Nehľadala som za tým nejaký hlbší význam. Ale aj tak mi to prišlo zvláštne.

Aj keď sa relácia, ktorú Allison pozerala končila, zvalila som sa k nej na gauč. Nahla som sa za miskou pukancov a hneď si ich hodila do úst. Milovala som pukance, ale vždy som mala radšej nachos, no syrová omáčka sa mi doteraz nevydarila. ,,Aký si mala víkend?" opýtala sa. Nečakala som, že sa ma niečo bude pýtať. S Allison som u bývala dlho a komunikácia medzi nami bola biedna. Ale aj napriek tomu som ju mala rada. ,,Dalo by sa povedať, že dobrý," usmiala som sa a do úst si hodila ďalšie dva kukuričné obláčiky.

Ďalší deň ďalšia kapitola. Posledné dni som  trochu aktívnejšia a som za to naozaj rada, lebo som mala trochu ,,spisovateľskú krízu." ...

Btw.  trochu som sa nudila a pokúšala som sa nakresliť obálku 😂...kebyže majú Všetky pekne klamstvá papierovú verziu. Ešte to nemám hotové. (Nie som na 100% s tým spokojná ale nie je to take zlé) Na wattpade obálku meniť nebudem. Ale určite keď  ju budem mať dokončenú, tak ju dám na ig a pokúsim sa urobiť aj na  Ľadové dotyky.  Aaa tak.
Milujem vás komenty a ešte raz sa vám chcem poďakovať ...Vlastme vám budem ďakovať dokým tu budem a dokým budem mať komu ďakovať, pretože podpora od vás pre mňa neskutočne veľa znamená.  A hlavne podpora, ktorú mi dávate keď píšem a keď sa ten príbeh vyvíja. Máte na tom obrovskú zásluhu aj keď si to možno neuvedomujete. 🫶🏻

𝙻𝚊𝚍𝚘𝚟𝚎 𝚍𝚘𝚝𝚢𝚔𝚢Where stories live. Discover now