CollinU Eleanor som sa dlho nezdržal. Odišiel som hneď po tom čo som sa jej urobil do úst. Nevedel som dostať z hlavy to ako bielu tekutinu prehltla.
Prišiel som domov do veľkého domu.
Nechcel som ísť do svojej izby. Nevedel som kto je doma, ale nemal som náladu zase sedieť medzi tými štyrmi stenami.
V obývačke nikto nebol, tak som sadol na pohovku a začal sa hrať na mobile. Nemal som veľa času, kedy som mohol byť sám a nič nerobiť, keďže môj otec mi vybavil ešte osobitné tréningy ako keby tie normálne nestačili.Mal som pocit, že ma niekto pozoruje pozrel som sa smerom do kuchyne a o zárubňu sa opieral Tom.
V tomto dome bolo nemožné byť chvíľu sám. Až na moju izbu aspoň do tej nikto nechodil. Tom sa na mňa uprene pozeral, ale ja som bol rozhodnutý si to nevšímať.
,,Ešte ťa to neprešlo?" opýtal som sa a popritom si prezeral nové Jassicine fotky, ktoré mi naskočili na instagrame.
,,Čo myslíš?" zahundral.
,,Nemohlo ťa to tak bolieť," zkrčil som nos. ,,Odstrčil si ma na zem len, aby si sa dostal k puku. Kurva Collin príde ti to normálne? Je mi jedno koho si syn, ale sme v jednom tíme nie som tvoj súper," prehrabol si rýšavé vlasy.Mne bolo jedno či je na mňa nejaký idiot naštvaný alebo nie. Áno, na minulom zápase som ho sotil tak, že jebol na ľad. Nemohol som za to, že bol Tom nemožný a nevedel udržať rovnováhu. Vždy som mal pocit, že sa ani nevie korčuľovať. Od toho dňa na mňa Tom zazeral a bol ku mne odporný. Nevedel som, čo ho žralo viac či to, že som ho na ľade aj v šatni poriadne strápnil alebo to, že ma za to rozhodca neposlal za na lavičku. Dokonca ani tréner mi nič na to nepovedal.
,,Aj tak by si z takej ďialky netrafil," povedal som, ale mojim zámerom nebolo ho provokovať. Nemal som už na to náladu. ,,Doriti ja by som ti to prihral! Neexistuješ len ty."
Zamračil som sa. Vážne to chcel zase riešiť?Tom...bol z nášho tímu najviac hysterický a po tom, čo začal chodiť s Meave, tak sa to zhoršilo. Bol jediný zadaný z nášho domu, vlastne z celého tímu. Aj Ericka názývali hysrickým, ale ja som ho vždy považoval za skôr materinského. On bol ten, kto ukončoval takmer všetky bitky a hádky.
Eleanor
Zapla som šľahač a šľahala bielka.
Cítila som sa zle. Veľmi zle, pretože sa stalo presne to, čo som si myslela, že sa stane. Collin povedal, že sa tomu nemám brániť, ale ja som vedela, že ak tej túžbe alebo ako to nazvať nezabránim budem na ňom závislá.Snažila som sa byť dobrá, keď som ho mala v ústach. Ale pravdou bolo, že by som najradšej robila niečo iné. Chcela som, aby bol vo mne, čo najhlbšie a potom, aby som mohla vdychovať celú noc vôňu jeho vlasov a pokožky.
Ale to nebolo možné. Collinovi aj tak šlo len o sex a určite by po ňom so mnou nechcel stráviť ani minútu. Tak ako teraz.
Jednoducho po tom, čo som prehltla jeho semeno odišiel. Možno to tak bolo najlepšie aj keď mu to bolo chvíľu ľúto. Neboli sme kamaráti s výhodami, pretože medzi nami nikdy priateľstvo nebolo, ale...mne na ňom záležalo.
Narúšal mi všetky plány aké som mala a nebolo na ňom absolutne nič dobré.
Síce...nie nebolo na ňom nič. Mal len peknú tvár, husté vlasy, pevné telo a dokonalý penis, ale inak nič. Bola som pripravená na to, že ma môže Collin kedykoľvek odkopnúť kvôli tomu, že ho prestanem baviť, že to, čo bude ku mne cítiť bude zase len čistá nenávisť, na ktorú ani nemá dôvod.Kovová miska sa mi vyšmykla a spadla rovno na zem. Rýchlo som vypla šľahač a pozrela sa na svoje tričko aj podlahu, ktorá bola celá od ešte nevyšlahaného snehu. Zastonala som a vybrala sa do svojej izby si prezliecť tričko.
Utierala som podlahu a neznášala sa za to ako sa mi posledné dva týždne nedarilo, vždy som niečo pokazila.
Počula som štrngot kľúčov a to ako
Allison otvárala dvere. Pokračovala som
v utieraní podlahy. Allison sa ani
nevyzula a a už stála v kuchynskej časti a
usmievala sa, keď si všimla môj vraz úsmev jej z tváre zmizol.
,,Vyliala si niečo?" spýtala sa Allison.
,,Vykydli sa mi ešte nevyšlahané bielka," povedala som hlasom akoby som sa šla rozplakať. Ale ja som nebola vôbec smutná bola som naštvaná.Vstala som z kolien a išla vypláchnúť a odložiť handru. Keď som sa vrátila do kuchyne. Allison už mala lodičky vyuzuté a aj kabát už nemala oblečený.
,,Pomôžem ti," navrhla a slabo sa usmiala.Vždy keď videla, že sa mi nedarí a strácam nervy, tak mi pomohla. Už len za to som ju milovala. Allison bola vysoká, chudá a určite by ju vzali na modeling, ale ona sa neznášala fotiť. No fotiť iných to bolo niečo iné.
Črty tváre mala ostré a svetlé mihalnice, ktoré si farbila hnedou špirálou mala krátke. Svojím spôsobom bola krásna.
Raz mi hovorila, že si mihalnice ostríhala manikurovými nožničkami myslela si, že jej potom narastú omnoho dlhšie.Allison vybrala z chladničky štyri vajíčka a položila mi ich na linku. Zapozerala som sa na vajíčka a premýšľala či by bolo správne jej povedať o Collinovi. Všetko. Chcela som sa vyrozprávať a Allie mi prišla ako...človek, ktorý by to pochopil lepšie ako Fei. Allison som proste plne verila.
Dúfam, že som vás ešte nesklamala a stále vás tento môj príbeh baví. <3 Strašne vás milujem a budem dúfať že so mnou zostanete až do poslednej kapitoly
YOU ARE READING
𝙻𝚊𝚍𝚘𝚟𝚎 𝚍𝚘𝚝𝚢𝚔𝚢
RomanceEleanor nemala ľahké detstvo, a to hlave vďaka Collinovi, chlapcovi, ktorý si myslel, že mu patrí svet. Collin nastúpi na vysokú a o rok nato aj Eleanor na rovnakú školu, a tak sa ich životy zase spoja. Collin sa vôbec nezmenil je to stále ten istý...