O günden 1 ay geçmişti yarın doğum günümdü Asır yine aynı Asır'dı...
Ama kararımı vermiştim doğum günü gecemde ona hislerimi açıklayacaktım ben artık bu yükün altında tek başıma eziliyordum,daha fazla kendime bunu yapmayacaktın.
1 aydır okula yine alışmıştım sınıftaki çoğu kişi iyi insanlardı ama ben iki kişile çok yakın olmuştum.
Sevim çok tatlı,sakar,minnoş bir kızdı..
Tam bir şey gibiydi romantik komedi başrolundeki kız. Şaşkın ördek yavrusuVe Mirza Sevim'in kuzeniydi Mirza bizden 2 yaş büyüktü yurt dışında okuduğu için 20 yaşında yakışıklı bir çocuktu ve ilk günden beri bana karşı ilgisi vardı her fırsatta bunu belli ediyordu.
Tabi benden bir karşılık alamıyordu eğer Asır olmasaydı kesinlikle ona şans verirdim.
Okulda her kızın gözdesiydi,uzun boyu güzel yüzü,kaslı vücudu ile dikkat çekiyordu.
Ama kimseye dönüp bakmıyordu..
Sahiplenici bir erkekti Sevim'e olan davranışlarından anlıyordum.
Naifti bize karşı ama siz bide agaları ile görün anlatığım çocuktan eser kalmıyordu..
Sinirlendiğinse ettiği yaratıcı küfürler herkesin ağızını açıkta bırakıyordu.
Doğum günümü onlara haber etmemistim,zahmete girmelerini istemiyordum.
Abime büyük birşey istemediğimi söyledim. Bizim ekip yeterdi bana.
Abim,Asaf Abim,Kuzgun Abim ve Asır..Hislerimi söylediğim de vereceği tepkiyi merak ediyordum.
Çalan telefonumla düşüncelerimden uzaklaştım.
Telefona baktığımda "Bu 3lü çok güçlü" grubundan görüntülü aramaydı.
Oturduğum koltukta dikleştim ve aramayı cevapladım.
"Asel yarın gece bizdesin"diye konuştu Mirza.
"Benim yarın gece abimlere sözüm var Mirza malesef." Dedim.
"E başka zaman o zaman"dedi Sevim.
"Tamam o zaman. Pazar günü o halde?"
Diye sorduğu Mirza
"Bana uyar"dedi Sevim.
"Bana da"diyip gülümsedim benim gülümsemem ile Mirza da gülümseyip
"Çok güzel gülüyorsun"diye konuştu içten bir şekilde.
Utanıp yüzümü eğidiğimde Sevim'in sesi ile tekrardan kafamı kaldırdim.
"Arkandaki kim Asel?"
Arkamı döndüğümde Asır salonun girişinde beni izliyordu.
"Ben kapatayım,ararım yine görüşürüz."diyip aramayı sonlandırdım.
"Asır abi sorun mu var"diyip ayağa kalktım ve ondan tarafa döndüm.
Çatık kaşları ile bana bakıyordu
"Kimdi o it?"
Kendini abim yerine koyduğu için soruyordu biliyordum o yüzden boş yere 'ay beni kıskanıyor mu' diye heveslendirmedim kendimi.
"Arkadaşım."
"Sadece arkadaşın?" Tek kaşını kaldırıp sorduğu soruya başımı sallayarak cevap verdim.
"Yavşıyor sana" dişlerinin arasından tısladı ve yanıma adımlamaya başladi bu hali korkutucu oluyordu.
Alnındaki damarlar belirginleşmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ YAĞMURUM (TAMAMLANDI)
ChickLitAilesi tarafından türlü yaralar açılan, Birbirinin ailesi olmuş 4 Erkek ve 1 kız. Asır, Çakır, Kuzgun, Asaf ve Asel. Peki, Asel senelerdir Aşık olduğu Asır'a aşkını itiraf ederse ne olur? -Kafa dağıtmak için yazılan bir kurgudur- Başlangıç: 03.05...