5

3.2K 104 3
                                    

Aradan birkaç saat geçti ki eve döndük. Kapıyı açıp içeri girdiğimizde odama koşar adımlarla çıktım. Odama girip yatağıma atlayacaktım fakat içeri girdiğimde içerde Asır ve Ada vardı. Ada, Asır'ı öpüyordu.

Onları gördüğümde fazlasıyla sinirlenip üzülmüştüm. Ada'yı ve Asır'ı utandırmak adına
Abimlerin gelmesi için çığlık attım. Benim çığlığıma gelen Çakır abimin onları öyle görünce içinden küfür ettiğini duydum.

"Asır, Noluyor burada!"

Çakır abimin bağırmasıyla Asır aniden Ada'yı üzerinden itikledi. Birkaç kez tökezleyen Ada yere düştü.

"Siktir ya."

"Asır! Ne yapıyorsun Oğlum burda sen?"

"Kardeşim..."

Bağırış seslerini duyan Kuzgun abi yanımıza geldi.

Kulağıma fısıldayarak konuştu;

"Asel ne oldu az önce?"

"Asır abimle Ada abla benim odamda öpüşüyorlardı. Bende öyle çığlık atınca abim geldi."

"Hassiktir ya."

Kuzgun abim açık açık küfür edince onun kolunu cimcikledim.

"Kızım dur cimcirmesene."

Hafifçe kıkırdadığımda Asır bana baktı. Bende ciddileşmek adına elimi ağzıma kapattım. Pek ciddileştiğim söylenemezdi fakat idare ederdi.

"Asır bu konuyu içerde konuşucaz."

"Peki kardeşim."

Asaf abi içeri daldığında kendimi tutamayarak kahkaha attım.

"Noluyor burda?"

"Asel, Asır'la sevgilisini öpüşürken yakalamış." Dedi Kuzgun abi.

"Asel neden gülüyor?"

"Bilmem, Asır ve Ada'yı ikinci defa böyle görünce psikolojisi bozuldu galiba."

"Kıyamam yaa." Dedi sahte bir üzüntüyle bana bakan Asaf abim.
Asaf abi'nin bakışlarını görünce ikinci bir kahkaha patlattım.
Bunu yapmamla Çakır abim baktı ve gözlerini devirdi.

"Neyse Asır daha sonra konuşuruz bunu. Sen Ada'yı evine bırak olur mu?"

"Tamam Çakır."

"Beyler, Ne oluyor ya?"

İkisinin omuzuna da ellerini koydu Kuzgun abim.
Asaf abi de elini omuzuma sarmıştı. Bende onun omzumdan sarkan elini tutuyordum ve kıkırdaşıyorduk.

"Çakır, uzatmayın kardeşim konu kapansın burda. Bundan sonra daha dikkat ederler. Değil mi Asır."

"Tabii Kuzgun, tabii."

"Konu kapanmıştır beyler. Herkes dağılsın."

Kuzgun abi işte, her zaman evde huzur olsun istiyordu. Tartışma hep olduğu gibi onun sayesinde kapanmıştı. Herkes salona indiğinde sinir krizi geçirmemek için dişlerimi sıktım.

Şuan kafamı yastığa bastırıp çığlık atıp ağlamak istiyordum. Ama maalesef bunu yapamazdım çünkü sesler aşağı duyulurdu ve abimlere izahat vermek zorunda kalırdım. Daha fazla dayanamayıp aynamı alıp yere fırlattım. Asır ve Ada'nın az önce üzerinde olduğu çarşafları alıp bir makasla kestim daha sonra makası yine odamda olan bir vazoya fırlattım.
O anda telefonum çaldı. Sinirden ağlıyordum ama Sevim arıyordu, kediye bir şey olmuş olabilir diye açtım. Hızlı hızlı soluk alarak konuşuyordum.

YAZ YAĞMURUM (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin