"Elimi sardığın için teşekkür ederim yavrum."
"Lafı mı olur güzelim. Yalnız Çakır Abi'ye yakıştıramadım cidden."
"Yani Asır dolduruyor onu da, anlattım. Ama artık hayatta konuşmam onunla."
"Siz Mirzayla konuşmuyor musunuz Asel'im?"
"O Melodinin yanındaydı."
"Cık cık cık. İnanmıyorum ya."
"Ne oldu Sevo?"
Sevim bir anda kalktı ve odada dolanmaya başladı.
Elimle yatağa oturmasını işaret ettim.
Tam konuşmak için ağzımı açacaktım ki aşağıdan Asaf abimin ve Çakır abimin seslerini duydum.
Sesler pek net gelmese de seçebiliyordum söylediklerini."Ya kardeş benim kardeşim sana ne oluyor!? bilerek yaptık sanki," dedi Çakır abim.
"Nasıl kardeş senin lan! Kızın eli yanmış bacağı yanmış nasıl senin kardeşin! Anan baban bunları görse ne olurdu lan! O zaman da 'kardeşim size ne' diyebilicek miydin," dedi Asaf abim Çakır abime.
"Ben üzülmedim mi sence?"
"Hiç üzülmüş gibi bir halin yok," Asaf abimin sesi alçalmıştı.
Sevime çevirdim kafamı.
"Sevim şunlara bir baksana."
"Tamam Asel."
Sevim aşağı indi. Muhtemelen şuan Asaf abimi sakinleştiriyor diye düşünürken telefonuma mesaj geldi.
Güzellik: Kuzgun abi Çakırla kendi odasında konuşuyor şuan. Asaf da mutfakta, su içiyor.
Siz: Vuruşma yok değil mi?
Güzellik: Yani, Asaf da bir şey yok.
Siz: Güzel.
Güzellik: Ups, Asaf kendi odasına gidiyor.
Siz: Sen de gitsene peşinden.
Güzellik: Tamam.
***
Sevim'den:
Asaf'ın arkasından bağırdım.
"Asaf!"
O anda telefon çalma sesi geldi.
Ses Asaf'ın telefonuna aitti. Televizyonun karşısında duran koltuğa doğru yürüdüm.
Telefonu elime aldım. Telefonda kayıtlı olmayan bir numaraydı. Ekranı Asaf'a göstermek için kaldırdım."Kim o Sevim?"
"Bilmiyorum açıyım mı?"
"Aç, geliyorum birazdan."
"Peki yavrum."
Telefon araması kapandığında telefonun şifre bölümü gelicek sandım ama şifre yoktu.
Arama kaydına girdim ve o numarayı tekrar aradım.
Çaldı, çaldı, çaldı.
Açıldı."Asaf."
Gelen bir kadın sesiydi.
"Hanımefendi ben sevgilisiyim, kimsiniz?"
"Ben annesiyim."
"Annesi?"
"Evet, Asaf orada mı?"
Telefondan ses gitmesini engellemek için diğer elimle telefondan ses giden yeri kapattım ve Asaf'a bağırdım.
"Asaf! Annen arıyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ YAĞMURUM (TAMAMLANDI)
ChickLitAilesi tarafından türlü yaralar açılan, Birbirinin ailesi olmuş 4 Erkek ve 1 kız. Asır, Çakır, Kuzgun, Asaf ve Asel. Peki, Asel senelerdir Aşık olduğu Asır'a aşkını itiraf ederse ne olur? -Kafa dağıtmak için yazılan bir kurgudur- Başlangıç: 03.05...