Sevim'den:
Asel ile en son dün akşam konuşmuştuk, tabii bana Asır'dan da yazmadı. Bu konuyu melodi'yle konuşmaya karar verdim. Belki bir şeyler söylerdi.
Siz: Naber Melo
Siz: Ya çok üzülüyorum biliyor musun?
Siz: Asel belki anlatmıştır sana, aldatıldığını düşünüyor.
Mesaj görüldü olduğunda telefonu masaya bıraktım ve Yankı'nın mamasının sıcaklığına baktım. İdeal olduğuna karar verdiğimde Yankı'ya verdim ve içmeye başladığında bir yandan ona bir yandan da mesajı okuyordum.
Melodi: Bilmem ki? Kimle aldattığını düşünüyor?
Siz: Bilmiyorum ki.
Melodi: Canım şu an biraz işim var o yüzden daha sonra sana yazarım konuşuruz olur mu?
Siz: Olur.
Telefonumda muhtemelen 3 aydır yüklü olan ama girmediğim Instagram'a girdim. Ahu'nun isim ve soy ismini arattım. Biz kadınlar şüpheleniyorsak doğrudur bir kere, değil mi?
Asır'dan:
Ahu: Selam Asır'ım.
Siz: Sen hâlâ bana ne cüretle yazarsın bana ?!
Ahu: Asel'e her şeyi anlatmamam için tek bir sebep söyler misin bana?
Ahu: Sen bana bu kadar kötü davranırken hiçbir sebep yok bence, değil mi?
Siz: Ne
Ahu: Okudun Asır.
Siz: Asel sana mı inanacak bana mı?
Ahu: Bendeki fotoğrafları gördükten sonra kime inanır bilmem.
Siz: Eski sevgiliyiz biz Ahu.
Ahu: Evinize kadar girip sevgili karıcığını itledim. Daha neler yapabileceğimi bilmiyorsun.
Siz: Ahu
Ahu: Karını aldatıyorsun farkında mısın?
Siz: Aldatmıyorum.
Ahu: Acaba Asel eski sevgilini evine kadar soktuğunu bilince ne yapacak? Ya da Abilerinin de bildiğini öğrenince ne yapacak kuzum.
Siz: Ahu dur.
*Ahu kişisi bir fotoğraf gönderdi*
Siz: Ahu yeter!
Ahu: Sadece ne kadar mutlu olduğumuzu görmeni istedim.
Siz: Hiçbirinde yüzüm yok Ahu farkında mısın?
*Ahu kişisi bir fotoğraf gönderdi*
Ahu: Yüzünün göründüğü fotoğraflarımız var, atmıştım sana. Şimdi bunlar Asel'e gidecek. Ah, ne dram ama değil mi?
Siz: Ne istiyorsun?
Ahu: Asel'den nefret etmeni istiyorum.
Siz: Saçmalama istersen.
Ahu: Ve seni istiyorum. Eğer istersen ben burdan gidene kadar sevgili kalırız, sonrasında da sonsuza kadar bağımızı keseriz, ne dersin?
Siz: Ne diyorsun sen amk
Ahu: Sen bilirsin. Düşünmek için 2 günün var.
(Kullanıcı çevrimdışı)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ YAĞMURUM (TAMAMLANDI)
ChickLitAilesi tarafından türlü yaralar açılan, Birbirinin ailesi olmuş 4 Erkek ve 1 kız. Asır, Çakır, Kuzgun, Asaf ve Asel. Peki, Asel senelerdir Aşık olduğu Asır'a aşkını itiraf ederse ne olur? -Kafa dağıtmak için yazılan bir kurgudur- Başlangıç: 03.05...