BABA OLUYORSUN-49

833 22 2
                                    

Kontrole gittiğimizde hamileliğim doğrulanmıştı.
Tabii Sevim ve benim de bu ufak çaplı kalp krizi geçirmemize neden oldu. Tamam, biliyorduk ama yine de doktorun kontrolü sonucunda bir şeyler söylenmesi ne yalan söyleyelim hoşumuza gitmişti.
Çıkmadan 5-10 dakika önce Kuzgun abimi aramıştık bu yüzden çıktığımızda abim arabada bizi bekliyordu.

Ben 5 günlük, sevim ise 6 haftalık hamileydi. Her halükarda bebeğim onun bebeğinden küçük olacaktı.

Arabaya bindiğimizde Kuzgun abim hayır diyemeyeceğim bir fikir attı ortaya.

"Kızlar bir fikrim var, Sevimin hamileliğini hoş bir biçimde söyleyemedik Asaf'a ama Asıra hoş biçimde verelim haberi ne dersiniz," dedi ve arabayı sürmeye başladı.

Ön koltukta olduğum için emniyet kemerimi taktım ve Kuzgun abime döndüm.

"Ne yapabiliriz ki," dedim merakla.

"Pasta yapıp üzerine baba oluyorsun yazabiliriz," dedi Sevim.

"I-ıh" diye bir ses çıkardım.

"Çok klasik gibi geliyor."

"Asır bir şey anlamadı değil mi," dedi Kuzgun abim.

"Yok ya, bugün testi sordu bilmemezlikten geldim."

"İyi olmuş," dedi sevim arkadan.

Ben resmen Kuzgun abime ve Sevime sızlanmaya başladım.

"Ya hazır değilse hazır bebeğe," dedim.

"Asır abi ve bebeğe hazır olmamak öyle mi," dedi Sevim benimle dalga geçerek.

"O bebekleri çok sever, ayrıca kendi oğlu ya da kızı olucak neden sevmesin,'' dedi Kuzgun abi. 

"Doğru."

Birkaç dakika sonra telefonuma mesaj geldi.

Asır Demir: Canım

Asır Demir: Neredesiniz? 

Siz: Sevim'in muayenesinden çıktık şimdi, ultrason falan çekildi, bebişi çok iyiymiş. 

Asır Demir: Asaf bizi bu akşam yemeğe davet ediyor. Gitmek ister misin? 

Ekrana bakarken Sevime söyledim. 

''Sevo Asaf abim size çağırmış Asırı.''

''Biliyorum.''

''Nasıl haber vericez?''

''Bak şimdi: Sen öylesine video çekiyormuşsun gibi yapıcaz, anladın mı, sıradan yani. Sonra söyliyceksin hem çocuklarınıza da anılarınız kalır.'' 

''Olur.''

Eve geldiğimiz için arabadan çıktık ve Sevim'in anahtarıyla içeri içeri girdik. Kuzgun abim içeri girmeden gitti. Evdeki herkes de işe gitmişti.

 Asır Demir: ? 

Siz: Olur. 

Asır Demir: O zaman saat 6 gibi geliyorum? 

Siz: Biliyorsun klasik yemek yeme saatimiz. 

Asır Demir: Evet yavrum. 

Siz: Asır biz eve geldik, sevime yardım falan ederim yemek için. 

Asır Demir: Sen? Sen sevim'e yardım ediceksin ha? Sen makarnadan başka bir şey bilmiyorsun ki? Kskdjskj

Siz: Ya Asır seni bana şaka olarak mı gönderdiler?

YAZ YAĞMURUM (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin