AHU-63

515 14 3
                                    

(2 Ay Sonra)

Asır'dan:

053**** ****: Farkında mısın, Melodi sayesinde seni hep görüyorum.

Siz: Ahu?

053**** ****: Seni hâlâ istiyorum biliyor musun?

*053**** **** numaralı kişi'nin ismini Ahu olarak değiştirdiniz*

Ahu: Asır, sana hâlâ deliler gibi aşığım.

Ahu: Senin yanında durdukça sana daha da tutuluyorum, anla lütfen.

Siz: Gecenin bu saatinde yazma sebebin bu mu cidden?

Ahu: Benim gecenin bu saatinde uykusuz kalma sebebim sadece seni düşünüyor oluşum. Senin ise yanında yatan kadının sana yetmemesi.

Siz: Terbiyesizleşme!

*AHU kişisi bir fotoğraf gönderdi."

AHU: Sen hâlâ bu fotoğraftaki Asır'sın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

AHU: Sen hâlâ bu fotoğraftaki Asır'sın. Emin ol Asel'i sevmiyorsun bile. Onunla böyle bir fotoğrafın bile yoktur.

Siz: Ne saçmalıyorsun?

Siz: Nereden buldun bu fotoğrafı?

AHU: Bu fotoğraf çekildiğinden beri duruyor. 17.09.2017

Siz: Beni takıntı falan mı yaptın amk

AHU: Cık cık. Takıntı değil. Seviyorum sadece.

AHU: Asır ben sende tutuklu kaldım anlamıyor musun? O kızın neyi yetecek sana? Yaptığınız şeylerden zevk alıyor musun? Sana ben lazımım.

Siz: Benim aldığım zevk seni ilgilendirmez Ahu. Bana sen mi yeteceksin? Sanmam.

Siz: Ahu şimdi siktir git asabımı bozma benim.

AHU: İyi geceler Asır.

Ahu'ya görüldü atıp mesajları sildim. Asel'e haber versem mi vermesem mi diye düşünürken uyuyakalmışım.

Sabah 7 buçuk gibi Asel beni uyandırmak için hafifçe sarstığında uyandım.

"Günaydın canım, kahvaltı hazır seni bekliyor."

Yatakta doğruldum.
Asel de o arada Hazal'ın bezini değiştiriyordu.

"Sana söylemem gereken bir şey var."

"Söyle Asır'ım."

"Ya da boş ver, kızlarım uyanık mı?"

"Hazal uyanık sadece. Açelya yeni uyudu."

"Kıyamam, uyandırsaydın keşke beni. Yardım ederdim sana."

"Kıyamadım, çok güzel uyuyordun," dediği sırada telefonumdan birkaç kere üst üste mesaj sesi geldi.

Asel'e çaktırmadan komodinin üzerinden telefonu aldım ve cebime koydum.

"Kim yazmış," dedi Asel.

"Çakır yazmıştır."

"Anladım, sen yemeğini ye çık o zaman?"

"Tamam hayatım," dedim ve yüzümü yıkayıp kahvaltıya oturdum.
Telefonumu çıkardım ve mesaja baktım. Tahmin ettiğim gibi Ahu yazmıştı.

Ahu: Uyandın mı?

Ahu: Asır'ım?

Ahu: Günaydın

Ahu: Hadi ama, bu saatte işe gidiyorsun.

Siz: Kızım yazma bana!

Ahu: Senin bana kızım demene hastayım ben. Geçen sefer duydum, Asel'e de kızım dedin Asel de sana, 'Ben senin kızın değilim,' dedi. Doğru mu?

Siz: Sana ne? Bırak bir peşimi, yazma bana amk

Ahu: Sinirlenince de çok tatlısın bence.

Ahu: Asaf beni tanımıyor gibi yaptı, Kuzgun da öyle, aynı zamanda Çakır da. Asel'in bütün bunları öğrenmesini istemezsin değil mi? Konuşmamızdan bahsetmiyorum, seninle eskiden sevgili olduğumuzu, bunun yanısıra abilerinin ve kocasının bunu bile bile beni melodi sayesinde eve soktuğunuzu?
Asel'in bunları öğrenmesini istemiyorsan benimle konuşmaya devam edersin. Karar senin Asır Demir.

Yemeğimi yemeden bırakıp sofrayı topladım ve yatak odasına giyeceğim şeyleri ayarlamak için gittiğimde Asel'in onları çoktan ayarladığını gördüm.

"Teşekkür ederim vahşi kedim."

"Sensin vahşi," dedi ve Hazal'ı kucağına aldı.
Hızlıca giyindim ve yanına gidip onu alnından öptüm.

"Bana güveniyor musun?"

Düşünceli bir biçimde gözlerime baktı ve birkaç kez gözlerini kırpıştırdı.

"Evet, güveniyorum. Bir şey mi oldu?"

"Hayır, hayır olmadı. Sadece sordum."

"Hımm peki o zaman," dedi ve Hazala bakıp bebek gibi konuştu.

"Şimdi biz kızımla babayı iş için geçiricez," dedi ve Hazal'ı öptü.

Ben de Hazal'ı ondan alıp öptüm ve yine ona verdim.
Beşikte uyuyan Açelya'yı da uyandırmadan hafifçe yanağını sevdim ve telefonumu, arabanın anahtarlarını gibi şeyleri kontrol ederek dışarı çıktım.

YAZ YAĞMURUM (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin