Pazar.
"Lanet olası evde yemek yapmaktan nefret ediyorum," diye kendi kendime söylenirken bir anda Asır'ı görmemle olduğum yerde kalakaldım.
Onu görmeyi beklemiyordum.Sevim, Asaf abim ve Kuzgun abim beraber lunapark'a gitmişti.
Evet, kocaman insanlar sevim istiyor diye onunla beraber lunapark'a gitmişti. Aslında Kuzgun abim ikisini götürmüştü. Asaf abim Sevim'le konuşurken, ona bakarken araba sürmeyi unutuyor neredeyse de.
Aman ne güzel, en yakın arkadaşım abimle hayatını yaşıyor, aşkın dibine vuruyor resmen."Sen ne arıyorsun burada?"
"Ben, kendimi suçlu hissediyorum."
"Ha-ha, güzel şaka. Hadi güldük eğlendik şimdi git yanımdan da Çakır abini çağır aşağıya. Menemen yaptım. Sever o," dedim sessizce.
"Hâlâ küs müsün onunla?"
"Benden güzelce özür dileyene kadar böyle. Onun işine geliyorsa."
"Trip prensesi."
"Biz buna kadın dilinde süründürme diyoruz canım."
"Canım," dedi ve gülümsedi.
"Yemek yemeyeceğim ben," dedim ve belime bağlı olan önlüğün belime bağlanmış ipini çözmek için elimi arkama götürdüm.
"Yardım etmemi ister misin?"
"Gerek yok."
"Neden dışarı çıkıyorsun ki," dedi gözlerini kısarak.
"Sevgilimle yürüyüş yapıcaz."
"Sahte sevgilinle yani," dedi.
"Onu gerçekten seviyorum."
Hayır onu gerçekten sevmiyordum...
Asır yüzüme yaklaştı.
"Asel, güzelsin, sana bakacak kişi çok. Zekan da var ama yanlış yerlere kullanıyorsun."
"Biraz kuyruk acısı sezdim?"
"Şu siktiğim şeyi de dön çözeyim Asel."
Tek kaşımı yukarı kaldırdım.
"Küfür ettiğim için kusura bakma."
Asır'a arkamı dönüp önlüğün belime bağladığım kısmını çözene kadar bekledim.
Çözdüğünde mutfaktan hızlıca odama geçtim ve üzerime spor bir kıyafet giydim.Siz: Mirza çıkıyoruz değil mi dışarı?
Mirza🐼: Melodiyle buluşucam ben.
Siz: Melodiyle mi? Onunla tüm ilişkimizi kestik sanıyordum.
Mirza🐼: Sen de gelsene.
Siz: Neyse daha sonra belki. Bye
Mirza🐼: Tamam canımm
Yine gündelik kıyafetlerimi giyip aşağı indim. Çakır abim masaya gelmiş, Asırla bir şeyler konuşuyorlardı ve konuştukları şeyde ismim geçiyordu.
Gülerek masaya oturdum ve Çakır abime baktım."Aa, kusuruma bakmayın. Asır abimin seni bana karşı doldurmasını böldüm," dedim ve kıkırdadım.
"Asel sen iyi olduğuna emin misin," diye merakla sordu Çakır abim.
"İyiyim. Hem de hiç olmadığım kadar. Bir abim diğer abimi bana dolduruyor."
"Kes sesini Asel, uğraşamayacağım şuan seninle," dediğinde Çakır abim, hızlıca ayağa kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ YAĞMURUM (TAMAMLANDI)
ChickLitAilesi tarafından türlü yaralar açılan, Birbirinin ailesi olmuş 4 Erkek ve 1 kız. Asır, Çakır, Kuzgun, Asaf ve Asel. Peki, Asel senelerdir Aşık olduğu Asır'a aşkını itiraf ederse ne olur? -Kafa dağıtmak için yazılan bir kurgudur- Başlangıç: 03.05...