4 Yakışıklıma kahvaltı hazırlamak için uyandım, bir şarkı açarak eşlik ettim ve sofrayı kurmaya başladım.
Asır'ın en son bana dediklerini sevime hiç anlatmamıştım 4 gün geçmesine rağmen. Anlatmalıydım.
Gerçekleri kabullenmek zor oluyordu fakat insan er ya da geç kabul ediyordu bazı şeyleri. Ya da kabullenmiş sanıyordu. Asıra ters davrandıkça canım yanıyordu ama yapacak bir şey yoktu.
Ona bir şekilde güvenemiyordum.
Onu hem seviyor, hem de ondan nefret ediyordum.
Onu istemiyordum, aynı zamanda istiyordum.Bunları düşünürken telefonum çaldı. Melodi arıyordu.
"Alo?"
"Alo, Melodi."
"Abinin doğum günü Yıldız Barda değil mi?"
"Evet tatlım."
"Şu okulların tatil olduğu iyi oldu ya."
"Harbiden nasıl denk geldi anlamadım."
"Ne renk giyeceksin?"
"Siyah."
"Hm, peki."
"Melodi, ben kapatsam olur mu sofra kuruyorum da?"
"Olur."
Telefonu kapattıktan sonra Sevimi aradım.
Birkaç saniye çaldıktan sonra açtı."Günaydın Güzellik."
"Günaydın Asell."
''Kızım Pazar Pazar saat 08:30'da uyandım, Vanilyayla oynadım biraz sonra uyuyamadım. Dedim sofra hazırlayıp abimleri uyandırayım. Hâlâ tam kuramadım ama olsun. Kuzgun abimle Çakır abim ben uyanmadan gitmişler işte. Asır'la ve Asaf abimle kalıcam başbaşa."
"Asel, bence Asır seni manipüle etmeye çalışıyor."
"Ne alaka konuyla?"
"Öyle işte, sana karşı olan tavırları çok garip."
"Sana anlattım mı bilmiyorum sizin gittiğiniz gün Asır odama geldi. Gözleri kırmızı kırmızıydı. Bana; 'Bilerek yapıyorsun değil mi? Seni seviyorum.' dedi. Sonra bende 'sen mi beni seviyorsun' dedim. Nasıl oldu anlamamış beni sevmesi. Onun arkadaşının, kardeşinin kardeşiymişim -Çakır abim gerçek abim biliyorsun.- bu çok yanlışmış. Bunu bende biliyormuşum. Bana geçenlerde 'Aşkını içine göm kızım' demişti. Bende ona aynısını dedim.
Aşkını içine göm diye.""Ciddi misin?"
"Tabi kızım. Ne sandın sen beni." Dedim ve Kıkırdadım.
"Alfa queen."
"Alfalıkla alakası yok bence ya." Dedim ve kahkaha attım.
"Kız sus Asaf uyanıcak ya."
"Asırı da söyle günah Asır'a da."
"Asel."
"Efendim yavru."
"Senin ailen yok biliyorum."
Yutkundum.
"Evet."
Aile konusu açıldığında ellerim titriyordu. cebimde duran kulaklığı çıkardım ve telefona taktım.
Sevim konuşuyordu ve kulaklıkları kulağıma takarken duyamamıştım dediklerini.
"Tekrar eder misin?"
"Asaf'ın ailesi nerede?"
Anlatıp anlatmamakta tereddüt ettim.
"Asaf abim anlatsa daha iyi olur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ YAĞMURUM (TAMAMLANDI)
ChickLitAilesi tarafından türlü yaralar açılan, Birbirinin ailesi olmuş 4 Erkek ve 1 kız. Asır, Çakır, Kuzgun, Asaf ve Asel. Peki, Asel senelerdir Aşık olduğu Asır'a aşkını itiraf ederse ne olur? -Kafa dağıtmak için yazılan bir kurgudur- Başlangıç: 03.05...