15

1.3K 45 1
                                    

"Ben kendisine çok aşığım. İşte bu yüzden sizden saklamıyorum. Aslında kendisi çok yakından tanıdığınız biri biliyor musunuz?"

Kuzgun Abi Asır'a baktı.

Asır sürekli her an masadan kalkacak gibi duruyordu. Onu biraz daha telaşlandırmaktan ne zarar gelirdi ki?

"Söyle artık yavrum," dedi Çakır abim.

"Söyleyeceğim. Ama ön açıklama yapmama izin verin lütfen."

"Tabii ki."

"Aslında uzun süredir düşünüyorum bunu size söylemeyecektim ama az önce de dediğim gibi sizden saklamak istemiyoruz," Asır'a bakarak konuştum.
Terlediğini görüyordum ve hoşuma gidiyordu onu telaşlı görmek.

"Ben kalkayım o zaman," dedi Asır.

"Aaa, ama beklesene abi bir şey söylüyorum burda," dedim sahte üzüntüyle.
Çakır abim Asır'a baktı. Asır da kalktığı sandalyeye oturdu. Ben konuştukça daha da geriliyordu.

"Ben Mirza ile sevgiliyim."

Birdenbire herkes aynı anda -Sevim de dahil- yüksek sesle "Ne!?" dedi.

"Yani öyle oldu, bilmiyorum."

"Şakaysa komik değil Asel," dedi Asır.

Asaf abime döndüm.

"İşte Asaf abi bu yüzden ben bunlara bir şey söylemiyorum.

Kuzgun abim yüzüme bakıyordu. Çakır abim ise bir şeyler düşünüyor gibiydi, bir tepki vermedi.
Asaf abim ise ortalığın garip havasını dağıtmak için olsa gerek eline gazoz şişesini aldı ve açıp gazozu bitenlere gazoz döktü.

"E Hadi için de şey diyeceğim bu akşam bu ekip bir yerlere çıkalım mı?"

"Kes sesini Asaf," dedi Asır.

Asaf Abi Asır'ın dediği şeyi takmayarak tekrar konuştu.

"Asır hariç."

Asır ayağa kalktı ve yanıma geldi.

''Kardeşim konuşalım mı dışarda biraz?"

"Ne hakkında ki abi?"

"Sen bir gel, konuşucaz."

Masaya dönerek konuştum.

"Ben geliyorum birazdan," dedim ve gülümsedim.

Restorandan dışarı çıktık.

"Ne yapmaya çalışıyorsun sen?"

"Kuzgun abimin gözünde artık seni değil de Mirza'yı seviyormuş gibi görünmek istiyorum. Ne var ki bunda?"

"Sen salak mısın?"

"Senin kadar değil."

"Terbiyesizleşme bence. Ne Çakır ne Kuzgun bir şey demedi diye o çocuğu eve getireyim deme."

"Barda buluşurum bende o zaman, sen bilirsin."

"Barda buluşmayı kendine yakıştırıyorsun yani."

"En azından senin gibi kardeşimin doğum gününde birileriyle kırıştırmadım, öyle bir şey yapmam da."

"Battı galiba."

"Sen genel olarak batıyorsun bana biliyor musun? Belki de Allah boş yere çıkarmadı Mirzayı karşıma, ne biliyorsun belki de gerçekten severim onu."

"Aklından geçirme."

"Hı-hı," dedim ve gülümseyip içeri girdim. Sevim gözleriyle beni takip ediyordu.
Sandalyede asılı duran çantamı elime aldım.

YAZ YAĞMURUM (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin