Bebeklerin ikisini de emzirirken nasıl tutmam gerektiğini hemşireden öğrenirken Asır da bana arkasını dönmüştü. Hemşire çıktığında Asır'a seslendim.
''Asır baksana bir.''
Kıpkırmızı gözleriyle yüzüme baktı.
''Sen ağladın mı?''
''ı-ıh biliyorsun ben ağlamam.''
''Üff bir de egolusun. Şu bebişlere baksana, yaklaş.''
Asır yanıma geldi ve göz ucuyla bebeklere baktı.
''Sarışınlar, aynı sen.''
''Bu saçları dökülecek daha güzelleri çıkacak.''
''Dudaklarını senden almış ikisi de.''
Asır'ın bu dediğine güldüm.
''Kendini övmeni beklemiştim Asır.''
''Övecektim de işte, vazgeçtim.''
İki bebek de süt emmeyi bıraktığında üzerimi toplayıp bebeklerden birini Asır'a verdim.
''Asır, diğerleri nerede?''
''Diğerleri eve gitti sana kıyafet getirmeye.''
Onayladığımı belli etmek için kafamı ileri geri salladığımda odanın kapısı açıldı. Melodi ve gözümün bir yerden tanıdığı bir kız vardı ama hatırlayamıyordum.
Kız, melodiyle içeri girdiğinde gözü ilk önce beni, daha sonra da Asır'ı buldu ve Melodi'ye yaklaşıp bir şeyler fısıldadı. Melodi de ona sessizce fakat sinirlice bir şeyler söyleyip elini cimcikledi
''Hoş geldiniz,'' dedi Asır kızla Melodi'ye. Melodi Asır'a cevap vermeden onun kucağındaki bebeği alıp sevmeye başladı ama bebek ağlayınca somurtup Asır'a geri verdi bebeği.
''Nasılsın Asel, daha iyi misin veya bir şeye ihtiyacın var mı,'' dedi Melodi.
''Bir şeye ihtiyacım yok, sen nasılsın, yanındaki arkadaşın kim?''
''Evet tanıtmayı unuttum. Bu benim ablam bir kere görüşmüştünüz ama hatırlamazsın, yeni arkadaş olmuşstuk sizinle. her neyse ismi Ahu.''
''Hoş geldin Ahu,'' dedim yapmacık bir şekilde.
Ağzını yayarak, ''Iıı hoş bulduk, Asel miydi adın,'' dedi.
''Evet adım Asel.''
''Güzelmiş. O küçük şeylerin adı ne?''
''Onların adı 'küçük şey' değil Ahu'cum, onlar bebek. Bilmiyorsan öğretmiş olayım.''
''Ay şakaydı,'' dedi ve Asır'a el uzattı.
Asır da yüzüme baktı. Kaşlarımı hayır biçiminde kaldırdığımda melodi bu hareketimi görerek Ahu'yu elbisesinden geriye çekiştirdi ve bana gülümsedi.
Sanki karşımda senelerdir televizyonlarda görüp, hal ve hareketlerine kahkaha attığım Bahar Candan var gibi geliyordu, ama şuan güldürmüyordu. Bahar candan bence daha güzel. Ayrıca en azından orası burası ayrı oynamıyor!
Asır boğazını temizledi.
''Şey, Asaf'lar birazdan geliyormuş ben çıkıyorum, nüfus işlemlerini halletmeye gideyim. Ayrıca isimlerde eminsin değil mi güzelim?''
''Evet, Hazal ve Açelya.''
Ahu birden Asır'ın önüne geçti.
''Iyy ne biçim isim o, Hazal'mış-mış, Bence Defne koyun. Şu kiralık Aşk'taki turuncu saçlı kız var ya, belki onun gibi güzel olur.''
Melodi'nin kardeşi olduğu için çok bile dayandığımı düşündüm. Siz de benim onun tavırlarına karşı çok dayandığımı düşündünüz, değil mi?
Kucağımdaki bebeğimi hasta yatağının yanındaki pusete koydum ve ayağa kalktım.
''Ahu'cum, keşke annen ve baban da senin adını Merve koysaydı, Şu, Ufak Tefek Cinayetler'deki Siyah saçlı, kötü bir kadın var ya, o. belki sen de onun kadar güzel ve tarz sahibi olurdun,'' dedim ve gerçekten aşağılayıcı şekilde süzdüm.
Yutkunup telefonuna baktı ve melodiye döndü, ''Annem aramış ben gidiyorum Melodi.''
Melodi de sahte gülümseyip, ''Tamam abla, annemlerde görüşürüz,'' dedi ve Ahu sinirli bir biçimde odadan çıktı.
O sırada da Asaf abimlerle kapıda karşılaştılar.
Asaf abim 32 diş sırıtarak içeri girdi. O sırada ben de yerime yattım.
''O yüzü sirkeye dönmüş kız da kimdi Asel,'' dedi ve diğerleriyle kahkaha attı.
''O yüzü sirkeye dönmüş kız Melodi'nin ablasıydı ve çocuklarıma neredeyse ''Çirkin'' diyordu..''
''Asel de haddini bildirdi,'' diye devam ettirdi melodi.
Asaf abim pusette uyuyan bebişlerden birini alıp çenesine elledi.
''Lan bu çok tatlı, Asel dudakları aynı sen ha,'' dedi.
Asır da kucağındaki bebeği çakır abime verdi.
Kuzgun abim Asaf abimin önüne geçti ve bebeği ondan aldı. ''Asaf sen Asır'la nüfusları hallet,'' dedi ve hasta yatağının yanındaki yere oturup bebeği sevmeye başladı.
''Lavaboya gitmem lazım benim,'' dedim ve melodiye baktım.
Az önce çocuklarıma çirkin dendi diye ayağa kalkan ben, şuan lavaboya gidemiyordum.
Asaf abimle Asır çoktan çıktığında Sevim kendi bebeğini Melodi'ye bıraktı ve beni kolumdan tutup lavaboya götürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ YAĞMURUM (TAMAMLANDI)
ChickLitAilesi tarafından türlü yaralar açılan, Birbirinin ailesi olmuş 4 Erkek ve 1 kız. Asır, Çakır, Kuzgun, Asaf ve Asel. Peki, Asel senelerdir Aşık olduğu Asır'a aşkını itiraf ederse ne olur? -Kafa dağıtmak için yazılan bir kurgudur- Başlangıç: 03.05...