42

685 27 0
                                    

Nikaha 2 gün kala:

Asır'ı uyurken izlemek benim için çok güzeldi.
Önceden sadece biraz dokunmak istediğim ellere, dudaklara, yanaklarına şuan istediğim kadar dokunabiliyordum.
Sevimlerin nikahı da bizim nikah çıkışından sadece 1 saat sonra olduğu için o da çok heyecanlıydı.
Asır'ı uyandırmadan yanından kalktım ve sarjda olan telefonumu elime aldım.

Sevim'den yeni gelmiş birçok mesaj vardı.

Sevim✨: Asel sadece iki gün kaldı inanabiliyor musun?

Sevim✨: Ben uyuyamıyorum.

Sevim✨: Ayrıca karnımda minik bir şey var ve onu çok seviyorum.

Sevim✨: Bence çocuklarımızı evlendirelim büyüyünce.

Siz: Kız saat kaç uyumamışsın daha, bebeğe yazık.

Siz: Uyanık mısın hâlâ?

Sevim✨: Uyanığım, karnımdaki minik insanı düşünüyordum.

Siz: Ahahah ikinizi de yerim.

Sevim✨: Asel, ben korkuyorum.

Siz: Kız, bebek yapan sensin. Benim korkmam gerekmiyor mu evlilikten hahaha.

Sevim✨: Gülme yaa, Asır abi uyuyor mu?

Siz: Uyuyor tabii. Nasıl uyuyor anlamadım ben.

Sevim✨: Asaf da uyuyor. Bana nikah tarihimizi almaya gitmeden 10 dk önce evlilik teklifi etti biliyor musun?

Siz: Ben şimdi kız tarafı mıyım erkek tarafı mıyım?

Sevim✨: Sen kız tarafısın.

Siz: Değil mi, evet.

Sevim✨: Canım sıkılıyor.

Siz: Benim de canım sıkılıyor.

Siz: Hatırlıyor musun, bir kere sen bizde kalırken astral seyahat yapmaya çalışmıştık.

Sevim ✨: Ya hatırlatma, sonra Asaf tarafından basılmıştık Kdfkfjsfk.

Siz: Ahahahahah.

Sevim✨: Kız ben doğumdan da korkuyo'm.

Siz: Amaan, kalmış 8 ayın yani, 8 ay çok fazla ve...Ve o kadar da acı verici bir şey olduğunu sanmıyorum.

Sevim✨: Yavrum ben yatayım saat sabah olmuş. Asır abi kaçta geliyor işten? Çok geç geliyor demiştin.

Siz: Saat 9'da gidiyor, 4'te geliyor.

Sevim✨: He anladım, iyi Geceler balım.

Siz: İyi geceler yeğenimin annesi.

***

Uykum kaçtığı için kalkarak evde dolanmaya başladım.
Şaka gibi bir hayat yaşıyordum.
Resmen milattan öncesinde alınmış kablolu kulaklığımın dolaşıklığını hiç açmadan öylece taktım kulağıma.
Evleneceğimi düşündüğüm zaman kalbim hızlanıyordu. Yine öyle olmuştu ve sakinleşmem gerekiyordu.

Yavaş bir şarkı açıp nefesimi düzenlemeye çalışıyordum.
Bir yandan da dikkatimin dağılması için şarkıyı söylüyordum.  Tekrar odaya gittim ve yatağa oturdum.
Asır uyku sersemi yatakta doğrulduğunu hissettim ve kulaklığı çıkarıp ona baktım

"Asel, iyi misin?"

"İy...İyiyim."

"Neden uyanıksın yavrum?"

"Sen yanıma yatıp sarıldığında uyandım, sonra uyudum, sonra uyandım işte. Uyuyamıyorum, stresten dolayı kâbus görüyorum sürekli."

"Anlatmak ister misin?"

"Hani dizilerde olur yaz, gelin böyle dizilerde bir anda vurulup ölür. Benim de başıma kötü şeyler geliyor olarak görüyorum."

Asır yanıma yaklaştı ve ellerimi tuttu.

"Çen yeni gelin mi ol'can ya," dedi çocuk gibi konuşarak ve alnımdan öptü.

Asır yatağa geri yattığında ona yaklaştım ve sarıldım, o da bana sarıldı.

"Sana söz, asla seni üzecek bir şey olmayacak vahşi kedim," dedi.

"Vahşi kedim dersen ısırırım ama Vanilya gibi görürsün," dedim ve minik bir kahkaha attım.

"Korktum şuan Asel cidden," diye dalga geçti benimle.

Kafamı kaldırıp ona baktım. Hâlâ ona her baktığımda kalbim deli gibi atıyordu ama bu sefer sakinleşmiştim. Elimi ona daha sıkı dolayıp kafamı göğsüne koydum.

"Seni seviyorum."

"Ben de seni seviyorum balım."

YAZ YAĞMURUM (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin