Çakır'dan:
Sevim herkesi buraya çağırdığında Asel gidiyordu.
Attığı çığlıklar aklıma geldikçe daha kötü oluyordum.
Asel doğuma girdiği 45 dakika olmuştu. Asır, Asaf ve Kuzgun geldiler.Asır ağlamış gibi duruyordu ve doğumhane'nin kapısında dönüp duruyordu.
"Lan neden gelmediler hâlâ," dedi hissetle her birimizin yüzüne teker bakarak.
"Girdiği daha 45 dakika oldu Asır sabırlı ol. Bizim bir bebeğimiz olduğu halde 4,5 saatte doğdu biliyorsun değil mi," dedi Asaf.
"Asaf sorun da bu ya zaten, iki bebek var. Asel dayanamaz."
"Siktirme şimdi olumsuz düşüncelerini, Asel de bebekler de iyi olucak," dedi Sevim sessizce.
Asır da dahil herkes Sevim'in küfür etmesine şaşırmıştık.**
Nihayet 4 saat sonra bir hemşire içerden çıktığında hepimiz hemşirenin etrafına toplandık."Siz yakını mısınız," dedi hemşire.
Asır da, "evet, bunlar abileri ben de Asır Demir, kocasıyım bir şey mi oldu," dedi.
"İlk kızınız doğdu, ikinci kızınız yolda fakat eşiniz sizi yanına istiyor. Lütfen bone, eldiven ve galoşlarınızı takıp gelin, ileride solda oda, ve lütfen bir yere dokunmayın," dedi ve hemşire içeri girdi.
Asır de Hemşirenin dediklerini yaptı ve içeri girdi.
Asır'dan:
İçeri gözlerim kapalı girmiştim. Dışarıdan değil de, kapıdan girince Asel'in çığlıklarını duyuyordum. Bu ne kadar canımı yaksa da onun yanında olmaya söz vermiştim.
Doğum aynı bilindiği üzere normal doğumdu.Hızlıca Aselin yanına geçerek ona destek olmak için elini tuttuğumda elimi müthiş sıkı şekilde sıkıp çığlık atıyordu. Ses tellerine bir şeyler olmasından korkuyordum.
İkinci bebek doğduğunda ebe bebeği tuttu ve ağlaması için klasik hareketini yaptı.
Ama bebek ağlamadı.
Bir kere daha yaptı ancak ağlamadı.
Ebe gözlerimize baktı. Zaten ağlayan Asel daha çok ağlamaya başladığı sırada bir bebek ağlama sesi yükseldi ve ikimiz de derin bir nefes aldık.
Bebekler küçük bir pusete konduktan sonra dinlenmesi için Asel'i hemşireler doğumhane'den çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ YAĞMURUM (TAMAMLANDI)
ChickLitAilesi tarafından türlü yaralar açılan, Birbirinin ailesi olmuş 4 Erkek ve 1 kız. Asır, Çakır, Kuzgun, Asaf ve Asel. Peki, Asel senelerdir Aşık olduğu Asır'a aşkını itiraf ederse ne olur? -Kafa dağıtmak için yazılan bir kurgudur- Başlangıç: 03.05...