part1

6.4K 322 36
                                    

فاک بازم صدای رو مخ ساعت میگه بایدخودمو واسه اولین روز کالج تو سومین سال آماده کنم پاشدم رفتم

سمت اینه....امممم مثل اینکه خیلی به تغییرات احتیاج دارم چون با این چشمای پف کرده و لبای پف کرده شبیه بادکنک شدم!!!معلومه ادم وقتی شب قبل کالج با دوس پسر گرامیش بره پارتی بعدشم به فاک بره همین میشه....واو یادم رفت جاستین کجاست !!!؟؟؟دیشب که اینجا بود !رفتم سریع گوشیمو چک کردم خوبه حداقل یه اس فرستاده:

سلام عزیزم من صب زود مجبور شدم برم.....مواظب خودت باش بای....راستی دیشب عالی بود(-_-)

فقط همین یه جمله کافی بود که به گوجه تبدیل بشم .....خب فکروخیال بسه بهتره اماده بشم رفتم حموم که از این سردردلعنتی خلاص شم اما جدی مثل اینکه دیشب زیاده روی کردم چون روی سینه هام و پاهام یکم کبود شده واز این سردردم معلومه که دیشب زیادی خوردم که چیزی یاد نیس!!!!

بعد از یه دوش 10 دیقه ای یه تاپ سفید که بیشتر شبیه نیم تنه بود با یه ژاکت چرم مشکی وشلوار جین مشکی پارمو با نیم بوتای مشکی پوشیدم وبعداز اینکه موهای بلوندو بلندمو دم اسبی بستم و یکمشو ریختم روصورتم یه رژلب کم رنگ قرمز و خط چشم مشکیمو کشیدم اماده شدم...

فک کنم واسه روز اول کالج سال سوم هات به نظرمیام خب این منم جسیکادختری که از 15 سالگی دوس داشت همه توجه ها به اون باشه.!

.

.

.

.رفتم سوار ماشین شدم که برم دنبال کارا اون دوست صمیمیه منه و یکم شبیه هرزه هاست(آره جون خودت یکم!)

اما من مشکلی ندارم مهم اینکه منو درک میکنه...توراه داشتم به این چیزا فک میکردم که دیدم کارا سوار شد.

ک-هی دختر کجایی سلام

-سلام داشتم فکر میکردم نفهم

-چقد فک میزنی  زودباشداره دیرمیشه

-تواگه دهنتو ببندی من راه می افتم

تورا کارا راجب اینکه دیشب چقد داغون شده بودم گف که من نزاشتم ادامه بده اون حتما دیشب وضیعته خودشو یادش نیس شرط میبندم توخمون چن ساعت با 5 نفرخوابیده(چه ظرفیت بالایی!!!)

بعد از 10 دیقهرسیدیم دم کالج تا خواستم کمربنمو باز منک دیدم ماشین تکون خورد

ک-چیشد؟

-اگه مغزت معیوب نباشه میفهمی یه الاغ از پشت زد بهمون!

پیاده شدم که با یه الاغ روبه روشم(با عشقم درس صحبت من)

اما عوضش با یه موفرفری هات چش سبز روبه رو شدم اون واقعا هاته ...

زودخودمو جمعو جورکردم و دادزدم

-معلومه داری چه غلطی میکنی ؟؟؟؟

-ببخ

-گفتم معلومه داری چه غلطی میکنی ؟این بار بلندتر دادزدم

(چقدکولی بازی درمیاره!)

————————————————————————————————-

اینم قسمت اول که بدونید داستان چطوره فالورا بره بالا قسمت بعدو بزارید.

منتظر نظراتون هستم که ببینم ادامه بدم یانه

love you all

  

Mistake Where stories live. Discover now