Hassas göğüslere sahip olsaydın:W/Katsuki Bakugo, Ejirio Kirishima, Denki Kaminari, Hanta Sero, Izuku Midoriya, Shoto Todoroki, Tenya Iida, Tamaki Amajiki
KATSUKI BAKUGO
•Bu hassaslığını ceza olarak kullanır. Onu sinirlendirdiğinde sen ağlayana kadar göğüslerine hafif tokatlar atıyor, morarana kadar sıkıyor ve ısırıyor.
•Sadece göğüs uçlarına dokunarak seni boşaltmaya çalışacaktır. Seni daha fazlası için yalvartacak ve senin yüz ifadenden tatmin olana kadar durmayacak.
EIJIRO KIRISHIMA•Bunu alay konusu etmiyor ama onlarla oynamayı gerçekten seviyor. Göğüslerinle ilgilenmeye başladığı zaman üç-dört defa çimdikliyordur.Kendini kaba hissediyorsa belki iki üç tane ısırık bırakabilir. Ama göğüslerine çok fazla odaklanmıyor.
•Seks sırasında sol göğsünü tutmayı seviyor. Böylelikle zevkin ikiye katlanıyor. Neden özellikle sol göğüsünü tuttuğunu o açıklayana kadar anlamadın çünkü kalp atışlarını parmaklarının altında hissetmek istiyordu.
DENKI KAMINARI•Senin hassaslığından öyle bir yararlanıyor ki... Göğüs uçlarına dokunmadan önce yüzünde her zaman aptal gibi görünmesine sebep olan bir sırıtış olur. Ve onlara dokunduğunda sen kıvranana kafar durmayacaktır.
•Onları süt içer gibi emmeyi ve bunu yaparken gözlerinin içine bakmayı çok sever.