DILF! KATSUKI BAKUGO
Mari: Şimdi işten çıkıyorum. Hazır mısın?Sen: Neredeyse! Saçımı yapıyorum. Seninle orada buluşacağım, merak etme!
Mari: Geçen gün bana gösterdiğin elbiseyi mi giyiyorsun?
Sen: Belki :)
Mari: Ah kızım, bu elbiseyi giyersen bugün ortalığı yakacaksın. Seni içinde görmek için sabırsızlanıyorum!
Kafanı salladın ve güldün, son tokayı saçına takmak için telefonunu tekrar makyaj masasına koydun. Çantanızî aldınız, içinde ihtiyacınız olan her şeye sahip olduğunuzdan emin olmak için iki kez kontrol ettiniz: kimlik, anahtarlar, nakit para ve kart, ruj. Elinizde telefonunuzla ayağa kalktınız ve boy aynasında kendinize bir göz attınız, kızlarla dışarıda bir gece geçirmek için bu elbiseyi seçtiğiniz son derece memnun kaldınız. Bir selfie çekmeden ve ön kapınıza doğru yürümeden önce gülümseyip yansımanıza göz kırptınız.
Başka bir mesaj bildirimi geldiğinde, askılı siyah topuklu ayakkabılarını giyiyordun. Güldün ve almak için yanına uzandın, "Aman Tanrım, Mari, ben g-" dedin. Mesajın kimden olduğunu görünce sustun.
Bakugou: Az önce acil arama aldım gitmeliyim. Ne zaman burada olabilirsin?
Sen: 10 dakikaya oradayım.
Başka herhangi bir durumda, kızlar gecesini kaçırmak zorunda kalsaydınız hayal kırıklığına uğrayabilirdiniz, ama konu Bakugo kadar ateşli biri olunca, son dakikada onun evine gitmek zorunda kalmanız sizi zerre kadar incitmedi. Çantanı tuttun ve kapıdan çıkıp asansöre doğru yürüdün. Kapıların açılmasını beklerken, arkadaşınıza bir mesaj gönderdiniz.
Sen: Dynamight bana yazdı. Onun evine gidiyorum. Çok özür dilerim belki erken döner ve size yetişebilirim.
Mari: Siktir sen dalga mı geçiyorsun? Ugh senin kadar ateşli bir şeyi göreceği için şanslı bir adam. Hala aynı elbiseyi mi giyiyorsun? ;)
Asansör'ün kapılar kayarak açıldı. İçeri girdin ve kıkırdayarak arkadaşına cevap verdin.
Sen: Evet değiştirecek vaktim yoktu ayrıca onunla oynamak biraz eğlenceli olabilir!
Mari: Seni sürtük! Umarım seni gördüğü yerde duvara yapıştırır ve öper!
Asansör onun katında durdu ve siz dışarı çıktınız, uzun koridordan dairesine doğru zarafetle ilerlediniz.
Birkaç aydır Katsuki'nin oğlunun gece bakıcısıydın. Bir masaj terapisti olarak öğrenci borcunu ödemek için biraz ekstra gelire ihtiyacın vardı. Bu mükemmel bir çözümdü – Yaşayan en seksi adam™, Dünyadaki en harika erkek çocuğu™ ile vakit geçirmeniz için size nakit para ödüyordu. Bakugou'nun iş için kriterlerinden biri, bakıcı adayının oraya 10 dakikadan daha kısa sürede varabilmesi için ona yeterince yakın yaşaması gerektiğiydi. Aynı binada yaşıyor olmanız, on dakikadan daha kısa sürede orada olabileceğiniz için diğer başvuranlara göre size büyük bir avantaj sağladı.