•bnha reaction kırk üç•

5.8K 103 113
                                    




Ayrılığınızdan sonra başka bir adamla randevuya çıktığını duyarsa:

W/Katsuki Bakugo, Eijiro Kirishima, Midoriya Izuku

KATSUKI BAKUGO

•İlk başta, kayıtsızmış gibi davranacaktı, ama dürüst olmak gerekirse, her şeye sana ve kendine öfkeli.
Bu konudaki hisleri hakkında oldukça açık.

•Birisi ona, devriye gezerken sizi başka bir erkekle randevuda gördüğünü söylediği zaman o kadar üzülür ki, staj yaptığı ajanstaki pro kahraman, çapraz ateşe birinin veya herhangi bir şeyin girmesinden korkarak onu eve gönderir.

•Bu konu hakkında sizinle konuşmadan iki gün önce bile siniri hala geçmiyor ayrılınıza sebep olan her şeyi patlatmak istiyor ama en çokta seni yanında istiyor. Dairenize gelir ve kapıya vurarak sadece konuşmak istediğini söyler.

•"O da kim? Söyle bana!" Ona hiçbir şey söylemediğiniz zaman daha da üzülüyor, bu bilmediği adama lanetler okuyor.

•"Bunu yapamam, y/n."
Sizi tezgaha hapsetmeden, eli çenenizde ona bakmanızı sağlamadan önce nasıl onun, sadece onun olduğunu hatırlatır.

•Gözlerinin altındaki torbalardan ve morluklardan zar zor uyuduğunu anlayabilirsiniz. Ve sizinde ondan bir farkınız yoktu. Ve şu anda sana olan aşkını en iyi bildiği yoldan gösterecekti.

•Güçlü kollarının seni kaldırması, sert boyuna karşı seni çekmesi, kıçını kavraması ve seni tezgahın üzerine kaldırmasından asla şikayet etmezsin.

•Tutkulu, ateşli gözlerle ve çaresiz sert ellerle seni her zaman çok güzel keşfetmişti.
"Sen benimsin, beni duyuyor musun? O sikik herifi unut."

•Sahiplenici kıskançlığına rağmen seni hiçbir zaman incitmezdi, kendi tarzında bir sevgisi vardı, elleri kalçalarını sımsıkı kavrıyor ve size bir daha asla kayıp gitmenize izin vermeyeceğini söylüyor.
"Adını bile hatırlayamayacak hale gelene kadar o küçük amını becereceğim bebeğim"

"Adını bile hatırlayamayacak hale gelene kadar o küçük amını becereceğim bebeğim"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



EIJIRO KIRISHIMA

•Herkesin bildiği bir şey olarak, Kirishima her yönüyle iyi bir adam olarak kabul edildi.
Ve elbette, çoğunlukla öyleydi - iş seni elinde tutmaya geldiği zamanlar hariç.

•Senin başka bir adamla görüştüğünü duyduğunda, seni geri almak için artık bekleme ve centilmen adam olma oyununu oynayamayacağını anladı.

•Kiri senin yanına gelmek yerine önce o adamı bulur ve ona minik bir ziyaret yapar.

•Ve mükemmel, kaslı pro-kahraman Kiri, bu adamın hayatını tehdit ediyor, o adamın tasması Kiri'nin elindeydi ve istese hayatını karartabilirdi, ona seninle çıkmaya devam edememesi için bir bahane uydurmasını söylüyor.

•Neredeyse tüm kahramanlara birlikte olduğunuz adamlara göz kulak olmasını söyler, böylece diğer adamlara da aynısını yapabilir.

•Ve bir hafta sonu gecesi, ağlama ve sinir krizi geçirmek üzereyken bir omuz isteyip onu aradığınızda, Kiri tam orada sizi kollarını açarak karşılamayı bekliyor.

•Aramanızdan hemen sonra size en sevdiğiniz yemeği ve çiçek getirir. Gözyaşlarını siliyor ve sana sıkıca sarılıyor, gerçekten mükemmel bir erkek arkadaş olduğunu hatırlatıyor.

•İsteseler bile arayamamaları için telefonunuzu hackleyip tüm numaraları engellediğini biliyor muydun? (YUH KİRİ NE YAPTIN YANDERE MİSİN LAN SEN)

•Senin için ondan başka bir erkeğin var olduğunu tamamen unutturmak istiyor ve "Kimse vücudunu benim kadar tanımıyor."

•Oturma odasındaki kanepede seni tatlı bir şekilde tüketirken, o şişman sikini sana zorlarken ikinizin birlikte ne kadar iyi olduğunuzu mırıldanacaktır.
Vuruşları uzatır, size ne kadar nazik ve dikkatli olduğunu düşünmeniz için zaman verir.

•"Şşşt biliyorum, bebeğim" diye sesleniyor, sen güçlü omuzlarını avuçlarken, sana doğru eğilen sırtına tırnaklarını geçirirken, çaresizce boşalmak istiyorsun.

•Sevdiği ve istediği tek kişinin sen olduğuna dair sana söz verirken, bunu yaşadığın en iyi seks yapmaya kendini adamış.

•İhtiyacın olan tek kişi Kiri'ydi ve o adamlar senin böyle hissetmeni sağlayamıyorlardı değil mi?

•Sizi ikinci kez boşalttıktan sonra, son bir aşırı hoşgörü eylemi olarak sizi yiyip bitirerek tamamen aşırı uyarılmanı sağlar.

•Sizi ikinci kez boşalttıktan sonra, son bir aşırı hoşgörü eylemi olarak sizi yiyip bitirerek tamamen aşırı uyarılmanı sağlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



MIDORIYA IZUKU

Nazik ve mükemmel Midoriya, başka bir erkekle görülmüş olsan bile senin için çok iyi.

•Üzüldü mü? Elbette, ve sana en yürek parçalayıcı bir şekilde bunu söylüyor - "seni başkasıyla görmek çok zor, y/n." ama aslında o kadar da endişeli değil. Görüştüğün adamlarla asla birbirinize uymayacağınızı biliyor. Senin tek bir ruh eşin vardı ve o da kendisiydi.

•Çünkü onun güçlü kolları seni çok güzel sarıyor ve onun kalın siki sana tam uyuyordu, her şeyi düzeltebilirdiniz. Sana ağız işi vermek ve dilinin üstüne bitirmeni sağlamak için harcayacağı saatlerden bahsetmiyorum bile.

•Ama bu sefer daha da iyi bir fikri var ve bunu gerçek hayatta yapmak için ağzının suyunu akıtıyor.

•Bir dahaki sefere ona geldiğinde, seni iyi hissettirmesi için ağlayarak, uyluklarını yatağa bastırdığından ve seni zevkten delirttiğinden emin olur.

•Seni tekrar tekrar doldurma fikrini seviyor. O kadar derinine iniyor ki kadınlığınızın duvarları onun şeklini alıyor, bu odadan çıktığınızda hala onun size ne kadar iyi hissettirdiğini hissedeceksiniz.

•Vücudunuz üzerindeki kontrolüne karşı çığlık atıyorsunuz, ama o sizin çığlıklarınızı öpücüklerle yutuyor ve ne kadar mükemmel olduğunuzu kendi kendine mırıldanıyor.

•Vücudunuza seks öncesi, sırasında ve sonrasında tapar - en iyi ön sevişme ve bakım sonrası bu adamla olacaktır. Birbirinizden ayrılıp sürekli farklı insanlarla olmanıza rağmen, sen onunsun ve öyle ya da böyle bu asla değişmeyecekti. (Biz Midoriya ile toxic ilişkinin kitabını yazmışız heheyt)

•"Sonsuza kadar birlikte olacağız bebeğim." diyor tekrar menilerini akıtırken, senin içine minik bir bebek yerleştirme fikri şu anda ona çok cazip geliyor.

•Yüzünü avuçlar ve gözlerinin içine bakarak seni nasıl doyuracağını ve onu bir daha asla bırakmana izin vermeyeceğini söyler. Her zaman içinizin derinliklerinde bitiyor ve parmaklarıyla geri itmeden önce damlamasını izliyor.

 Her zaman içinizin derinliklerinde bitiyor ve parmaklarıyla geri itmeden önce damlamasını izliyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BNHA ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin