Ona sürtünüyorsun:W/Katsuki Bakugo, Eijiro Kirishima, Denki Kaminari, Izuku Midoriya, Todoroki Shoto
KATSUKI BAKUGO
Kadınlığını onun penisine sürttüğün anda kaşları çatılıyor, sızlanıyor.
Sana muhtaç sadece sana.
Bakugo çaresizliğinizi teninden hissedebiliyor ve çok geçmeden çıplak amınızı penisine doğru bastırıyor, kalçalarınızı sıkılaştırırken ve sizi boyu boyunca aşağı yukarı sallarken zevk suyunuzla kayganlaşıyor.
İnlemeleri hüsrana uğramış bir arzuyla dolu—seni hissetmek çok istiyor ama senin inlemeni ve daha fazlası için yalvarmanı izlemenin heyecanı çok güçlü.
Yüzündeki çaresizliği gizlemek için gözlerini kapatırken başının arkasını yastığa gömdü
"Kendini boşalt." diye emretti. "ve acele et."
IZUKU MIDORIYAMidoriya, kadınlığın onun güzel penisi etrafına sarıldığında, onun uzunluğunu aşağı çekerken ve yanındaki çarşafları kavramak için mücadele etme biçiminden zevk alırken, hepsi senin kayganlığınla kaplıyken, sızlanmalarını zar zor tutabilir.
Onun beklediği gibi değil. Dudaklarınız boynunu öptüğünde, teninde küçük morluklar ve kırmızı noktalar bıraktığında mükemmel bir şekilde sakindi.
Ama kadınlığınızın ısısı tenine yayıldığı anda, herhangi bir mantık duygusu onu terk etti. Boşalması lazımdı yoksa kafayı yiyecekti.
"Boşalacağım" diye sızlanıyor, sanki kaçınılmaz sonu geciktirmeye çalışıyormuş gibi sızlanıyor.
Dudaklarınızdan bir kıkırdama çıkıyor - kalçalarının üstüne boşaldığı ve menisi sizin eşofmanınızın üstüne damlattığı için yanakların da bir
kızarma oluşuyor.
KIRISHIMA EIJIROKiri, elleriniz gövdesinin yanlarına inerken gözlerinde olan pırıltı ile size bakıyor, her hareketinizde zonklayan ve seğiren penisini klitorisinizi sürterken destek için onu tutuyorsun.
O çaresiz - bu kadarını biliyorsun - ama vücudunu siki boyunca yönlendirirken çatık kaşları ve dudağını ısırması ile bunu gizlemek için elinden gelenin en iyisini yapıyor.
Bunu o kadar çok istiyor ki, neden kadınlığını hemen almayacağını anlayamıyor, ama aklında bir sonraki hamleni beklemenin heyecanını taşıyan küçücük bir kıvılcım var.
Sadece zevkten mahrum bırakılan penisi yavaş yavaş seğirmeye başlıyor.
"Lütfen" diye inliyor, tırnaklarını cildine batırıyor. "Seni penisimin etrafında hissetmem gerek"
DENKI KAMINARIKalçalarınızı vücuduna karşı sallarken ağzından hafif iniltiler çıktı. Yüz ifadene bakmak için senin zevkinle alay ederken, tamamen ıslanmış ve onun penisine dolanmış olmaktan çok büyülenmiş durumdasın.
Denki, kalçalarını kadınlığına karşı bükerken parmak uçlarından fırlayan küçük şoklarla tenini yakarken yeterince alamıyormuşsun gibi hissediyorsun.
O oyunbozandır - penisinin ucuyla senin kadınlığını tokatlar sadece ucunu içinize iter ve sonunda tamamiyle içinize aldığınız anda sızlanır, amının sıcaklığını başından beri istediği şekilde onun penisini sardığını hisseder.
"Siktir prenses." Denki inliyor, sen onun bütün uzunluğunu içine çekerken kekeliyor. "benim için çok sıkı."
TODOROKI SHOTOO sessizdir - kabarık klitorisine penisini sürüklerken vücudunu ele geçiren titreme ve nefes nefese kalması mutluluğun tek göstergesi.
O söylemeye çekinir ama daha fazlasını ister.
Sikini içinizin derinliklerine batırmak, vücudunuzun onun üstünde zıpladığını hissetmek istiyor. Ama söylemez.
Bunun yerine, vücudunu hafifçe yukarı kaydırarak kalçalarınıza rehberlik eder, zonklayan uzunluğunda aşağı yukarı sürtünürken, kadınlığının sıcaklığını tamamiyle hissederken gözleri kapalı olacak.
Arada sırada gözleri kafasının arkasına kayacak, uyarılmanın bedenini kaplama biçimine bakacak ve her seferinde penisi nabız gibi atacaktır.
"Çok iyi gidiyor." diye mırıldanıyor, bakışlarıyla senin zevkini görebiliyor. " Beni böyle boşalt."