Onları deli eden nedir? Kinkleri nelerdir?:W/Katsuki Bakugo, Shoto Todoroki, Eijiro Kirishima, Touya Todoroki (Dabi)
KATSUKI BAKUGO
•Psikolojik oyunlar. O senin aklınla oynamak istiyor, sikinin oksijen kadar bir yaşam gerekliliği olduğuna inandırır. Yaşaman için ona ihtiyacın var. Ama onu deli eden ve sona sürüklenmesini sağlayan şey, ne kadar işe yaramaz olduğunuzu söylediğinde gevezeliğinizi ve ağlamanızı dinlemesidir. Eh sizi sinirlendirmek için değiştirilmek istemiyorsan daha iyisini yapmanı söyleyecektir. O kadar dağılmış ve berbat durumdasın ki kendinden geçmiş bir halde söylediği her şeye kafanı sallıyorsun.
Katsuki'nin kalçalarının her saniyede öne çarpmasının etkisiyle kıçınız acırken, başınız yastığa sertçe bastırıldı, kollar bileğinizden geri çekildi.
Salyan ağzının kenarından akmaya başladı, gözlerin yaşlarla buğulandı ve yüksek sesle konuşup çığlık attığın için boğazın yanıyordu. Sarışın erkek senin acınası figürünün darbelerden zıplamasını izlerken duvarlarda hırlamalar yankılandı. "Tanrım hiç dayanıklı değilsin." Diye bağırdı.
Elleri daha önce olduğu yerden hareket ederek saçınızı güçlü bir şekilde kavradı, diğer eliyle çenenizi sıkarak sırtınızı göğsüne yasladı, ağzınız zorla açıldı. Ani hareketine şaşırarak ciyakladın, uylukların titrerken dudaklarından sızlanan bir çığlık çıktı. Onun siki senin içini yerle bir ediyordu. Sadece Katsuki senin zavallı deliğini kullanması gerekiyordu, sadece onun siki senin içine sığabilir ve seni merhamet için çığlık attıran her noktaya vurabilirdi.
"Ç-çok sert!" İnlersiniz, kasıklarınızın sıkışmaya başladığını hissederken gözleriniz kısılır. "Çok acınasısın bu son kez-" "H-hayır Katsuki lütfen, siktir!" Yalvarıyorsun, ellerin vücudunu saran kolunu tırmalıyor. Gözleri genişledi ve yüzüne büyük bir sırıtış yerleşti, ardından kötü bir kıkırdama geldi. O kadar aptaldın ki... Katsuki buna bayılıyordu. "Lütfen ne kaltak?"
"D-durma lütfen!" Adem elması gülüşüne göre ritimle aşağı yukarı oynadı, dişleri boynuna yaslandı."Küçük sürtük lütfen dediği için ödül istiyor mu?" Katsuki aşağılayıcı bir şekilde sordu, siki duvarlarınızı daha hızlı bir şekilde ezdi, penisi rahminize çarptı. Gevezelik ettin, çaresizce başını sallerken ağzının kenarından tükürük damlıyordu. "
"Lanet sözlerini kullan." Nefes nefese kaldı, sikinin içinizde attığını hissettiğinizde yüzünü kırmızı bir renk kapladı. "E-evet Katsu-" bitirmeden önce, Katsuki vücudunu serbest bırakıp yatağa çökmene izin verdi son harflerinin yerini yatağın gıcırtısı aldı, spermleri deliğinize dolup taşarken siki içinizde seğiriyordu. Dilin ağzının dışına sarktı ve gözbebeklerin mutlulukla seğirdi, dudaklarına seni dış dünyadan ayıran bir gülümseme yerleşti.
Bu arada sarışının elleri kalçalarınıza yapışmış, kafası geriye doğru düşmüş, dişleri birbirine sürtünmüştü. Katsuki'nin bacakları titriyordu ve ağzından çıkan iniltiler birbirine karışıyordu, neredeyse zevkten ve mutluluktan gülüyordu. Gözleri sana döndü, yavaş yavaş kendini senin sırtına indirmeden önce amının onun sikini sıkmasını ve serbest bırakmasını izledi.
"S-sen ne kadar iyi bir kızsın." Endişelenme, sana sarıldı ve sen uyuyana kadar bütün gece övgü dolu öpücüklerle seni sevdi.