Kız arkadaşları kendisine çok büyük gelen sweater giyerse:W/Touya Todoroki (Dabi), Tomura Shigaraki
TOUYA TODOROKI
•Dabi seni bu tarz kıyafetlerle görmeyi çok isterdi.
•Senin üstünde bol ve uzun bir şey gördüğünde altına hiçbir şey giymemeni umardı.
•Eğer altına bir şey giymiyorsan bir süre sonra gözlerinin vücudundan gerçekten ayrılmadığını fark edeceksin.
•Bu adam utanmadan çok açık bir şekilde bacaklarına bakardı ve ne kadar seksi olduğun, o seksi bacakların bir tek kendisine ait olduğu hakkında övünürdü.
Onun yanında olmak isteyip, geceyi onun yatağında geçirmeyi karar verdiğinde (ki bu neredeyse her gece olur), rahat olabilmen için her zaman büyük boy bir kazak giyerdin. Mümkün olduğunca az insanla karşılaşarak odasına gizlice girdiğin için bu gece bir istisna olmayacaktı.
Kapının sesini duyduğunda uyumaya çalışmak üzereydi, kim olduğunu kontrol etmek için başını kaldırdı. Sen olduğunu gördüğünde dudaklarında memnun bir gülümseme belirir.
"Hey? Biri ısınmak için biraz alev mi istiyor?" Sadece kendi vücudunun sıcaklığının bile senin için onunla uyumayı en rahat deneyim haline getirdiğini çok iyi bilerek soruyor, özellikle de hava soğuk olduğunda.
"Hm, sadece sıcak olduğun için değil seninle uyumak istiyorum." Yanındaki yorganın altına girmeden önce cevap verirdin. "Uyumak için en iyi yastığa sahip olduğundan emin olmak istiyorum Dabi."
Dabi cevabınla alay eder ve böyle söylemene gözlerini devirirdi. Yatakta yerleşmeni izlerdi, ona doğru yaklaşır ve sarılırdın. Onu mümkün olduğunca yakına çekerek kucakladın, bacağını belinin biraz yukarısına koydun, yüzünü ise Dabi'nin boynuna . Elini uyluğuna koyduğunda, parmaklarının altında çıplak tenini hissederek memnun bir ses çıkardı.
"Yani, bu gece bir ikramiye bile alıyorum." Bir elini uyluğuna koyarken diğer elini büyük boy süveterinin altına sokarak şakalaşıyor. "Eğer şimdi uyuyamazsam, bu senin hatan olacak." Kulağına fısıldar, sesi alçak ve ciddidir.
"Bir geceliğine penisini pantolonunun içinde tutmaya ne dersin?" Dalga geçiyorsun, sadece onun kollarında huzur bulmayı umuyorsun, uyumaya hazırsın. Dabi kıkırdayarak eli hafifçe karnını ovuştururken sizi sıcak tutmak için tuhaflığını kullanırdı.
Sonunda, seni sadece kendine yakın tutar ve memnun bir gülümsemeyle başını seninkine yaslardı. Ne siz ne de o hiç hareket etmeyeceksiniz, birbirinden uzaklaşmaya çalışmak için fazla rahat hissediyorsunuz. Ve isteseniz bile, birbirine dolanmış uzuvlarınız bunu imkansız hale getirirdi.
TOMURA SHIGARAKI•Neredeyse sürekli sweater giyen biri olarak, onları neden sevdiğini gayet iyi anlıyor.
•Shigaraki, rahat olmak istediğinde onları giydiğini bilirdi, bu yüzden asla şikayet etmezdi.
•Ancak, sizi büyük boy bir sweater ile görürse, büyük olasılıkla seni yastık olarak kullanmak isteyecektir çünkü o büyük giysiler içinde büyük, kabarık bir yastık gibi görünürsün.
Muhtemelen ya bir antrenmandan ya da başka bir şeyden dönüyordu, her zamankinden daha yorgun görünüyordu. Açıkçası, doğrudan sana gelirdi, sadece hayatta tek önemsediği kişiyle biraz yalnız zaman geçirmek istiyordu.
Birliğin diğer üyelerine nerede olduğunu sorardı ve Toga da ona kendi odasında olduğunu söylerdi ama yüzünde daha fazlası olduğuna inandığını göstereden o sırıtış olurdu.
"Gerçekten o kirli zihninle bir şeyler yapmalısın Toga." Ona söylenir ve odadan çıkar, ona bir bakış atmadan kendi odasına doğru yönelirdi.
Shigaraki bir veya iki dakika içinde odasına gidip üstünü değiştirecek ve hemen seni aramaya başlayacaktı. Odaya girince yatağına uzanmış, yastığını kollarının arasına almış ve üzerine sadece bol bir kazak giymiş kız arkadaşını gördü. Uyuduğunuzu anlayan Shigaraki hiçbir şey söylemedi, sadece yatağa yaklaştı, yüzünde küçük bir gülümseme belirdi.
Bununla birlikte, kulağa aptalca gelse de, yastığına sarılıyormuşsun gibi görünmene kaşlarını çattı ve adam hemen yastığı kollarından alıp, ona sarılmanı istiyordu. Yavaş ama emin adımlarla yastığa tutar ve onu kollarının arasından çekerdi.
Rahatsız olmadığından emin olduktan sonra, sen biraz hareket ederken yastığı yere koyar. Shigaraki yanına uzanıp başını karnına koyduğunda gözlerinden biri yarı açık olurdu.
"Hm?" Vücudunun üstündeki ağırlığı ve etrafındaki kolları hissederek kafan karışmış bir ses çıkarırdın. "Shig?"
"Benim." Mırıldanıyor, ellerin onun saçlarına gittiğinde ve gözleri kapandığında içini çekerek, vücudunda bir sakinleşme dalgasının geçtiğini hissediyor. "Uyumaya dönebilirsin. Yakın zamanda kalkmayı düşünmüyorum."
Dudaklarında yarım bir gülümseme belirir ama sen hala yarı uykudayken onun vücudunun seninkine sıkıca yaslandığını hissedersin. Gözlerini tekrar kapattığında, Shigaraki'nin verdiği temas ve sıcaklık saniyeler içinde tekrar huzurlu bir uykuya dalmana neden olur.
Shigaraki ise yüzünü giydiğin sweater kumaşına sürterek senin varlığından ve yumuşacık oluşundan bir şekilde huzur bulurdu. Ve normal kıyafetlerde ne kadar harika görünürsen görün, bu büyük beden kazakların içinde kesinlikle çok rahat görünmene bayılıyor.