HANTA SERO
Bir şeyi başlatmak niyetinde değildin. Gerçekten, sadece merak ediyordun, düşüncelerin en derine ve en karanlığa gidiyordu. Yapman gereken dağlar kadar işi ertelemenin ortasındayken sıkılmıştın. Ve böylece bu soruyu sormuş oldun."Birine oral seks verdin mi?"
Yatağında sırt üstü uzanmış olan Hanta boğulur gibi oldu ve kitabını yüzüne düşürdü. Kitabın ucu burnuna çarptığında yüzünü buruşturdun, birden kendini çok suçlu hissettin.
"Özür dilerim."
Erkek arkadaşın başını salladı, kitabının saldırısına uğramanın acısıyla gözleri sulandı. "Sorun değil. Sadece...ne?"
Uzandığın yerden onu izleyerek kendi başının arkasını ovuşturdun. Bir omzunu hafifçe silkerek "Pekala sormak istedim." dedin. "Hiç birine oral seks verdin mi?"
Hanta sana bakıyordu, gözleri kocaman açılmış ve kafası karışmıştı. Soru karşısında şok olmuş ve çok endişeli görünüyordu. Yine de merak ettin.
"Sadece düşünüyordum biliyorsun," diye devam ettin Hanta cevap vermeyince. "Fiziksel şeylerin çoğunda oldukça iyisin, bu yüzden mantıklı olurdu. Yine de-" Bir şey hatırlamış gibi hafifçe kaşlarını çattın. "Ama benden önce gerçekten başka bir ilişkin olmadı, değil mi?"
Hanta hemen somurttu. Kitabını komodinin üzerine koydu ve sana düzgünce bakmak için oturdu. "Senden önce bir ilişkim oldu."
Ona kaşlarını çattın. "Hayır, olmadı."
"Evet, oldu!"
"Kim?" Onu sorguladın, gözlerini kıstın. "Ortaokuldan beri senin yanındayım, olsaydı bilirdim."
Hanta hemen kızardı. Duyamayacağın bir şeyler mırıldandıktan sonra, tekrar yatağa yaslanmak için geriye ağırlığını verdi ve uzun, atletik kolunu yüzünün üzerine koydu. Elinden geldiğince doğrulup hamağının kalın ipinde dengede durdun ve boştaki tek bacağını yatağın kenarından sarkan ayağına tekme atmak için kullandın.
"Ne dedin?" kaşını kaldırarak sordun.
"Dedim ki," diye mırıldandı Hanta, kolunu yüzünden çekerek. "Yasmine Nishida adlı kızla ortaokulun ilk yılında çıkmıştım."
Göz kırptın. Sonra homurdandın. Ve sonra yüksek sesli bir kahkaha attın. "Evet, dediğim gibi, benden önce hiç ilişkin olmadı."
"Hey!" Hanta parmağını sana doğrulttu, başını yorganına yaslarken yan yan sana baktı. "Az önce Yasmine Nishida ile çıktığımı söyledim!"
"Bu sayılmaz." Dedin ve Hanta yüksek sesle nefesini tuttu.
"Sayılır," diye ısrar etti, sana ters ters bakmaya devam ederken dirseklerinin üzerinde durmak için doğruldu. "Çok ciddi bir ilişkiydi."