•bnha one-shot yüz•

4.5K 100 213
                                    






AIZAWA SHOTA

Aizawa dışarıdayken onun odasına girmek istememiştin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.






Aizawa dışarıdayken onun odasına girmek istememiştin.

Yapmak istediğin tek şey, Nezu'nun talimatlarına göre bazı evrak işlerini ona bırakmak ve gecene devam etmekti. Aizawa'nın kahraman kostümü içinde kapıyı açmasını, homurdanarak teşekkür etmesini ve somurtarak odasına geri dönmesini bekliyordun. Ama bulduğun şey tam tersiydi, Aizawa odada değildi, kapısı hafif aralıktı, masanın üzerinde odayı aydınlatan bir lamba vardı ve yatağının üzerinde bağlama kumaşı duruyordu.

Ve bu, içeri girmek için açık bir davetti, değil mi?

Evrak işlerini bırakmak zorundaydın. Masasının üzerine düzgün bir yığın halinde koydun ve yatağına doğru giderek, bağlama bezinin birbirine dolanmasını önlemek için onu katlamaya çalıştın, bu sadece düşünceli bir davranıştı, değil mi?

Ellerinin arasındaki kumaşı, antrenman yaptığınız saatler sırasında seni içine hapsettiği onca seferden daha yumuşaktı. Estetik bir güzellik, bunu tanımlamak için pek doğru kelime sayılmazdı ama parmaklarını üzerinde gezdirdiğinde ve Aizawa, kendi tuhaflığıymış gibi manipüle edebildiği her santimi incelediğinde kesinlikle farklı bir atmosfer vardı.

Tereddüt ederek onu bileğine doladın ve gerdin. Tenine yaptığı baskı çok güzeldi. Tüm vücudunu bir mumya gibi kapladığı, seni yere yapıştırdığı, elini başının arkasına koyduğu zamana kıyasla kesinlikle farklı hissettiriyordu.

Onu diğer bileğine doladın ve uzak kalmasını dilediğin bir anı aklında belirdi. Bu, tüylerini diken diken etmeye yetti.



Bir akşam antrenmanı sırasında, bağlama kumaşını bileklerine dolamıştı. Özür dilemeden etrafta fırtına gibi esiyordu. Kumaşla bileklerini yakalayıp sırtında birleştirene, sırtına yapılan hızlı bir tekme ile tökezleyene kadar kaba bir şekilde döndürüldün. Aizawa, bir çekiş daha yaparken karnının üzerine düştün, düşüşünü engelleyecek kolların bağlıydı.

Dizini sırtının ortasına bastırdı ve bir el saçlarına dolanarak başını yerden kaldırdı. Vücudu senin üzerinde kayarken bir inlemeyi engelledin. Başını eğdiğinde nefesi ensende sıcaktı, odadaki gölgeler kadar koyu saçları tenini gıdıklıyordu. Ve odadaki ışık eksikliğinden dolayı mesafeyi tahmin edemedi, ama başını yana doğru çevirdiğinde, dudakları kulağını o kadar hassas bir şekilde sıyırdı ki, zar zor fark ettin. Bu ikinci kez olduğunda, tüm vücudunu bir ürperti sardı.

"Pes et." Alay ediyordu.

Kesinlikle alay ediyordu.

Cevap olarak hiçbir şey söylemedin.

Dizini, zorlukla araladığın bacaklarının arasına gelene kadar sırtından aşağı kaydırdı, neredeyse kabul edemeyeceğin kadar utanç verici bir şekilde bacak aranı sıyırdı. Dizi orada durdu ancak sınırına ulaşmıştın. Susturamadığın bir inilti dudaklarının arasından kaçtı. Hiçbir şey söylemedi ama saçlarının hareket edişinden başını salladığını anlayabiliyordun.

BNHA ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin