Sana verdiği ve en sevdiği cezalar:W/Bakugo Katsuki, Todoroki Shoto, Midoriya Izuku, Todoroki Touya (Dabi), Keigo Takami (Hawks), Aizawa Shota
BAKUGO KATSUKI
•Spanking, Degradation
Bakugo bunu asla kabul etmez ama senin şımarık olmana bayılır. Seni duvara yaslayacak, bir eliyle bileklerini tutacak, saçlarını geri çekecek, bacaklarını ayıracak ve sen ağlayana kadar seni becerecektir.
Göğsüne doğru kıvranırken seninle alay edip küçük düşürecek kadar acımasız olurdu.
"Pis kahrolası sürtük bekleyemedi, ha? Çok acınası. Damlıyorsun ve sana daha neredeyse hiç dokunmadım."
"Ne kadar aptal ve işe yaramaz bir doll düzgün konuşamıyor bile." Klitorisini çimdikleyecek ve parmaklarının arasında yuvarlayacak, ağzından çıkan tüm sesleri duyduğunda sırıtacak.
Morarana kadar kıçına şaplak atacak. Ne kadar sert olmak istediğinize bağlı olarak kendi tuhaflığını bile kullanabilir. Yanaklarınızdan yaşlar süzülene ve el izi iki kıçınızın yanaklarında görünene kadar devam edecek.
"İyi bir kız. Sadece bir tane daha. Bunu benim için yapar mısın bebeğim?" Amını tokatlar seni şaşırtarak, çığlık attığını duyduktan sonra yüzünde kocaman bir sırıtış oluşur.
TODOROKI SHOTO•Edging
Shoto'yu biraz fazla kızdırdın. Genelde sabırlıdır, tavrınızı düzeltmeniz için size birçok fırsat sunar, ancak çıplak amınızın sikine baskı yaptığını hissettiğinde tüm sabrını kaybeder.
Sıcak meni dudaklarınızdan ve çenenizden aşağı damlayana kadar ağzınızı kabaca sikerken sizi uyardığını hatırlatıp duruyor.
Klitorisinize karşı bir vibratörü bastırırken bacaklarınızı açık tuttuğunuzdan emin olurdu.
Ona boşalmak üzere olduğunu söylediğinde durmasını beklemiyordun. Vibratörü amından uzaklaştırır ve onun yerine meme uçlarınla oynamaya başlar.Yeniden kadınlığınla oynamaya başladığında vibratörü daha yüksek bir ayara getirdiğinden emin olarak sizi köşeye sıkıştırmaya devam ediyor.
İlk başta, hiç boşalmana izin vermemeyi planlıyor ama damlarken, kıvranırken ve boşalmana izin vermesi için yalvarırken sana nasıl hayır diyebilirdi?
Sekiz orgazmdan sonra hayal kırıklığından ağlamaya başlarsın. (Abisinin kardeşi ne olacak 💅🏻 O dokuz orgazmı unutmadım Dabi...) Yüzünü uyluklarınızın arasına gömerken ve siz fışkırtana kadar amınızı yerken bir saniye daha boşa harcamaz.
"Umarım dersini almışsındır meleğim. Seni cezalandırmaktan hoşlanmadığımı biliyorsun" tamamiyle yalan söylüyor.