•bnha one-shot yirmi üç•

7.4K 103 114
                                    




PRO HERO! MIDORIYA IZUKU X READER

Kapıyı açmadan önce derin bir nefes alarak büyük binaya yaklaştınız, girerken küçük bir zil şıngırdadı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Kapıyı açmadan önce derin bir nefes alarak büyük binaya yaklaştınız, girerken küçük bir zil şıngırdadı.

Tek kelime etmeden resepsiyon masasına yürüdün. Deku'nun geçen hafta o kötü adamların fırınından bir şeyler çalmasını engellediği için o kadar minnettardın ki, kekler, kurabiyeler ve diğer çeşitli unlu mamullerle dolu küçük bir sepet bırakmaya karar verdin.

Sizi hatırlamayacağından emin olsanız da, günde bu kadar çok insanı kurtarmak kesinlikle herkesi tam olarak hatırlayamayacağı anlamına geliyordu, diye düşündünüz kendi kendinize.

Resepsiyon masasına yaklaştığınızda, bir kadın size baktı ve yazmaya ara verdi, "Size nasıl yardımcı olabilirim?" gözleri seninle kollarında tuttuğun sepet arasında gezindi.

"Şey," sepete baktın, "teşekkür etmek için bunları Deku'ya bırakmak istedim," diyerek tezgahın üzerine koydun. "Teşekkür hediyesi olarak, geldiğinde ona verir misininiz?"

Resepsiyonist koridora baktı, bir an bekledi, sonra sana döndü, "İstersen ona götürebilirsin," sana sıcak bir gülümseme verdi, "Şu anda biraz meşgulüm ve eminim bu jesti takdir edecektir! Hayranlarını görmeyi her zaman seviyor." kadın heyecanla konuştu.

Hayranlar. Onun hayranı değildin, evet yaptığı işi takdir ediyordun ama kelime kulağa çok yapmacık geldi, Deku ünlü bir şarkıcı ya da oyuncu değildi, o bir kahramandı! Başkalarını kurtarmak için hayatlarını tehlikeye atan bir insan. Diğerlerinden daha önemli şeyler yapıyordu.

"Emin misin?" ona tuhaf bir bakış attın, "Onu rahatsız etmek istemem."

"Hayır, hayır, sorun değil! Ofisi soldan ilk kapı, eminim kapı zaten açıktır." diye ısrar etti.

"Eğer eminsen." Sepeti tezgahtan alıyorsunuz, kolunuzu kulptan geçiriyorsun, "Pekala, teşekkür ederim!"

Koridorda ilerlerken, bir endişe dalgası sana çarpar ve sonunda kahramanın ofisine yaklaşıp Deku'nun bir dosyaya bir şeyler karaladığını görmek için içeri bakarken seni nefessiz bırakır.

Bir an için ayakta dururken onunla konuşmak gözünde çok büyüdü. Seni bir hayran olarak görmemesini umdun, ona teşekkür etmek, takdirini göstermek için buradaydın, ona yaltaklanmak için değil.

"Affedersiniz." Boğazını temizliyorsun, Deku'nun sana bakmasına neden oluyorsun, zümrüt gözleri kollarındaki sepete iniyor, "Seni rahatsız ettiğim için özür dilerim," diyerek sustun.

"Ah, hayır! İyisin," kahramanca bir gülümsemeyle sırıttı, televizyonda binlerce kez gördüğünle aynıydı, geçen hafta dükkanından çıkmadan önce sana gösterdiğinin aynısı, "Aslında seni hatırlıyorum, sen şuradaki kızsın. Apartmanların oradaki fırında çalışıyorsun"

BNHA ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin