•bnha one-shot kırk sekiz•

5.7K 94 150
                                    




DENKI KAMINARI

Kulağa acımasızca gelmesine rağmen kendini engelleyemezsin, Denki Kaminari ile sürekli uğraşırdın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Kulağa acımasızca gelmesine rağmen kendini engelleyemezsin, Denki Kaminari ile sürekli uğraşırdın. Ona yaklaştıkça tüm yüzünün nasıl kızardığını ya da eliniz bacağının iç kısmına sürtündüğünde sözlerinin birbirine karışmasını gayet net anlayabiliyordunuz.

Daha önce hiç bir şey yapmadığını biliyorsun, bir kadın vücuduna çok hevesli, ne kadar istekli olsada her zaman yüzü kızaran bir bakire. Ve tanrım, onun ilkini yaşatan sen olmak istedin. Ama o senin arkadaşındı ve onunla dalga geçtiğinde yüzünde şaşkın bakışa rağmen sana karşı hiçbir ilgi belirtisi göstermedi.

Bugüne kadar.

"Ah, böyle rahat olduğuna emin misin?" Yerleşmek için kıpırdanırken Denki sana bakmaktan kaçındı.

"Evet, Denki. Kanepeniz berbat, en son buraya geldiğimde sana yeni bir tane almanı söylemiştim."

"Biliyorum ama neden kucağıma oturuyorsun. Umursamadığımdan değil!" Diye bağırıyor, sonunda sana bakıyor.

Omuz silkiyorsun, "Çünkü rahat. Şimdi sessiz ol, filmi izlemeye çalışıyorum."

Birkaç titrek nefes alıyor ama bunun dışında sessiz kalıyor. Rahat bir pozisyon bulmaya çalışırken, bacaklarının ağırlığının altından kaydığını hissedebiliyordunuz. Sırtınıza karşı sert bir şey hissettiğinizde hareket etmesini durdurmak için bacağına tokat atmak istediniz.

Onu test ederken, şimdi dik olan siki üzerinde oturana kadar kalçalarınızı yavaşça kıpırdatıyorsunuz.

"Ah, bir saniyeliğine kalkar mısın, işemem gerek," diye çılgınca sordu, seni kucağından kaldırmaya çalışarak.

"Ah, beş dakika daha bekleyemez misin?" Sahte bir masumiyetle "Bu, filmin en sevdiğim kısmı" diye yalvarıyorsunuz.

"Sadece yemek yapıyorlar, eminim birkaç saniyeyi kaçırabilirsin." Seni kucağından indirmeye çalışarak ısrar ediyor. Kalçalarını daha sert bastırıyorsun, şimdi de kıçını ona sürtüyorsun.

"Hayır." Burnunuz neredeyse onunkine değene kadar başınızı çeviriyorsunuz." Bunun bir saniyesini bile kaçırmaya dayanamıyorum, uzun zamandır bekliyordum."

Tüm yüzü güzel bir kırmızı tonuna büründü ve seni bir kez daha kucağından kaldırmaya çalıştı, "Lütfen, sadece bir saniyeye ihtiyacım var."

Başını aşağı indiriyorsun, burnun şimdi boynunun girintisine değiyor, "Denki, oyun oynamayı bırakabilirsin," Dudaklarını boynuna bastırıyorsun, "Bu kanepeden ayrılmak istemediğini ikimiz de biliyoruz."

Önerin üzerine ağzı açık kalıyor, "Ben-ben neden bahsettiğini bilmiyorum."

"Oh," Gözlerin aşağı kaydı ve o dehşetle gözlerini büyütüp pantolonunun şişkinliğine baktı. "Bunu boş ver," dedi elleri isteksizce kendini kapatmak için aşağı giderken, "Önemli bir şey değil."

BNHA ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin