•bnha one-shot kırk bir•

6.4K 118 233
                                    




KEIGO TAKAMI (HAWKS)

"Hey, her şey yolunda mı?" Uzanmış kalem ve kağıtlarla hızla yaklaşan hayranlara gülümsemeye zorlarken takım arkadaşınızı nazikçe dürttünüz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



"Hey, her şey yolunda mı?" Uzanmış kalem ve kağıtlarla hızla yaklaşan hayranlara gülümsemeye zorlarken takım arkadaşınızı nazikçe dürttünüz.

Hawks ile devriye gezmenin küçük bir dezavantajı, 2 Numaralı Kahraman'dan beklendiği gibi, siviller arasında son derece popülerdi. "Harikayım" dedi sırıtarak.

Son birkaç gündür Hawks normal halinden farklıydı, asabi ve sessizdi, hiç olmadığı bir ruh haliydi. Yakın arkadaşın için endişen her geçen gün daha da büyüyordu.

Önündeki çocuğun saçlarını karıştırdı ve siz geri çekilip manzarayı hayranlıkla izlerken ona uzattıkları fotoğrafı ve kağıdı imzaladı. Sana zar zor bakmaları seni rahatsız etmedi, artık alışmıştın.

"Üzgünüm, kırmızı kanatları görür görmez havalandılar." onların koruyucusu gibi görünen bir adam size kıkırdadı, siz Hawks'ın çocuklar boyunlarını uzatmak zorunda kalmasın diye çömelmesini izlerken size güldü.

"Umarım işinizi bölmemişizdir" diye özür dilemeye devam etti, ellerini kaldırıp ona başınızı salladınız, "Hayır hayır hayır, her şey yolunda" sesini olabildiğince samimi çıkarmaya çalıştınız, "Dürüst olmak gerekirse, öyle. Mola vermek için bir bahanenin olması güzel." diyerek onu rahatlatmaya çalıştın.

Gerçek şu ki, Hawks'ın çocuklarla etkileşimini görmeyi seviyordun. Mutlu, çekici doğasıyla tanınırdı ama onun daha nazik bir yanını görmek güzeldi.

"Yine de Hawks ile ne yapıyorsun? Onun ajansının bir parçası mısın?" Yabancı sana iki soru yöneltti, tembelce kanatlı kahramanı işaret etti. "Oh, bizim devriyelerimiz belirli günlerde denk geliyor, arkadaş olmak güzel." dedin, heyecanlı çocuklardan gözlerini ayırmadan.

Yanınızdan uzun bir 'Ahhh' sesinin geldiğini duydunuz, "Yani siz çıkmıyor musunuz?" sesi bu sefer çok daha düşüktü, sorusu sizi şaşırttı ve sonunda ona bakmanıza neden oldu.

Zaten sana bakıyordu, ama bakışları senin yüzünden başka bir yerdeydi. Ne kadar acı bir şey olsada cinselleştirilmeye alışmıştın ama seni bu kadar yakından incelemesi biraz sinir bozucuydu.

"H-Hayır, değiliz-" kekelediğin için kendine lanet okudun, "-Bu tür bir şey birlikte çalışmayı garipleştirir." zayıfça güldün.

Adam sırıtarak "Numaranı alayım" dedi, bu sefer bu bir soru değil, bir açıklamaydı. Birkaç kez gözlerini kırpıştırarak konuşmak için ağzını açtın, sonra tekrar kapattın, bir profesyonel kahramandan bunu isteyecek kadar kendine güvenmesine şaşırdın. "Hayranlara kişisel bilgileri vermiyorum, üzgünüm."yorumunu yaptın.

Uzaklaşmak için Hawks'a doğru birkaç adım atmaya çalıştınız ama adam hafifçe üst kolunuzu tuttu, ve  kulağınızda "Hadi Y/N, gitme zamanı" diye bir ses duyuldu.

BNHA ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin