•bnha reaction otuz sekiz•

5.8K 94 30
                                    




Mha erkeklerinin hassas noktaları nelerdir? Part 2:

Warning: Fluff

W/Mirio Togata, Tenya Iida, Katsuki Bakugo, Tomura Shigaraki, Touya Todoroki (Dabi), Keigo Takami (Hawks), Tamaki Amajiki, Aizawa Shota, Mashirao Ojiro

Kendisini kötü hissettiği zaman onları rahatlatırsan:

MIRIO TOGATA

•Mirio'nun başına gelenlerden sonra tamamen iyi olmasının imkanı yoktu.

•Özgünlüğünü kaybetmiş, kalıcı travmayla sonuçlanabilecek bir savaş yaşamış ve uzun süredir değer verdiği lideri, kahramanı olan Sir Nighteye gözleri önünde ölmüştü.

•Ama ona her zaman güçlü olamayacağının sorun olmadığını söylediğinde mirio kırılma noktasına gelmişti. Yıllar sonra ilk defa bunu yaşıyordu.

•"Benim için endişelenme!" Bunun en üzücü yanı neydi?

•Kırılma noktasına geldikten birkaç dakika sonra bile gözyaşlarının arasından gülümsemeye çalışıyordu.

•Dudakları titriyordu, gözleri kıpkırmızıydı ve tüm vücudu bastırdığı hıçkırıklarla titriyordu ama yüzünde sarsılmaz bir gülümseme vardı. Ve bu... buna bakmak yürek burkan bir şeydi.

•Gülümsemesi yavaş yavaş silindi, vücudu titredi ve boğuk bir hıçkırık çıkardı, bu onun çok insani duygularını ve tepkilerini herkesin yapabileceği gibi ifade etmesinin bir yoluydu.

•Her halükarda Mirio hiçbir zaman hayal kırıklığı yaratmıyordu – herkesin içinde gerçek gülümsemeleri gösterebilmek için kendinden bazı parçaları saklıyordu.

•"Onu yüzüstü bıraktım," dedi Mirio nefes nefese, "onu yüzüstü bıraktım, incittim, onu kurtarabilirdim, şansım vardı ama-"

•"Hey, sorun değil, her şey daha iyiye gidecek. sadece zamana ihtiyacımız var bebeğim benim." dedin kollarını ona dolarken. "Şşş, benimlesin güvendesin."

•Mirio sana sıkıca sarılırken elleri titriyordu
Nefes almaya çalışırken göğsü daralıyordu. O sadece çok... yorgundu.

•Milyonlarca düşünce kafasından aynı anda geçiyordu, ama o sadece senin kollarında bir süreliğine bu fırtınayı sakinleştirebilmişti.

•Milyonlarca düşünce kafasından aynı anda geçiyordu, ama o sadece senin kollarında bir süreliğine bu fırtınayı sakinleştirebilmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



TENYA IIDA

•Hosu ​​şehrindeki kazadan hemen sonraydı ve her şey, her şey ters gitmişti.

•İlk başta spor festivalinde, Hatsume için bir reklam olarak kullanıldığını fark etti ve sonra Todoroki ile bir savaşta kaybetti. Sadece kardeşini gururlandırmak istedi.

•Böyle hissettiği için kendini çok zayıf olarak gördü, nefes almak için mücadele ederken başı hızla dönüyor ve göğsü inip kalkıyordu. Gardını düşürmek sadece işleri daha da kötüleştirir. Tensei bunu istemezdi diye düşünüyor.

BNHA ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin