Ondan mastürbasyon yaparken çektiği bir video istiyorsun:W/Katsuki Bakugo, Eijiro Kirishima, Tamaki Amajiki, Aizawa Shota, Mezo Shoji, Tomura Shigaraki, Touya Todoroki, Mirio Togata, Shoto Todoroki
SHOTO TODOROKI
•Tam anlamıyla erotik bir gösteri yapardı.
•Elleri geniş göğsünün her tarafında geziniyor, parmakları meme uçlarının etrafında dolanıyor, baş parmağı penisinin ucunu sertçe ovuyor.
•O sadece çok ateşliydi.
•İnlemekten pek hoşlanacağını sanmıyorum ama bunu telafi ediyor çünkü vücudunun seğirmesi ve hareketleri her şeyi anlatıyor.
•Yatağın kenarında hafifçe ileri geri sallanırken uylukları esniyor.
•Sonuna yaklaşırken homurdanmaları boğazından boğuk olarak çıkıyor.
•O boşaldığında tüm gövdesi beyaza boyanıyor.
Ve damla damla vücudundan aşağı akarken, uzun bir inilti çıkararak son bir iki hamleyle penisini ovuşturur.•Daha sonra yüzü kızarmadan önce biraz derin nefes almak için bu pozisyonda kalacak.
•Zevkten, senin için çektiği video kaydını bile unutmuştu.
•Videoyu sana bir mesajla birlikte gönderiyor,
"Lütfen eve gelmek için acele et. Beklemeye devam edemem."
SHOTA AIZAWA•Sen sorduktan sonra kabul edecek ama tamamen uyanmasını beklemek zorundasın.
•Gönderdiği video tembelceydi ama Aizawa ne yaparsa yapsın çok güzel oluyordu.
•Yakında hangi losyon varsa alır, eline biraz fışkırtır ve şişeyi boşluğa atardı.
•İç çamaşırını çıkarmazdı. Sadece boxer'ında olan o delikten penisini dışarı çıkarır. Ve gömleği üzerinde kalıyor çünkü onu çıkarmak için çok tembel hissediyor.
•Ama kahrolası kaslı uyluklarının tamamını görüyorsun.
•Kendini hafifçe okşarken sesi alçak ve boğuk.
Bir sandalyeye oturdu ve arkasına yaslandı. Penisi çok sert değildi ama yumuşak da değil.•Penisinin ciddi bir eğimi var, bu yüzden eli yukarı ve aşağı hareket etmekte zorlanıyor. Birkaç kez daha elini hareket ettirdiğinde kendini tutamıyor ve tamamiyle işi bitti.
•Boşaldığında menisi elinin her tarafına sızar ve iç çekmesine neden olur.
•"Bunlar benim elimde değil senin içinde olmalıydı." Videoyu kapatmak için ayağa kalkıyor.