Mha erkeklerinin hassas noktaları nelerdir?:Warning: Fluff!
(Normalde smut bölümlere warning koymam lazım ama o zaman tüm kitap warning olur ben çok horny bir yazar oldum imdat 😭)W/Mezo Shoji, Tokoyami Fumikage, Hanta Sero, Izuku Midoriya, Shoto Todoroki, Eijiro Kirishima, Denki Kaminari, Hitoshi Shinso
Onlara güzel olduklarını söylüyorsun:
MEZO SHOJI
•Ondan maskesini çıkarmasını istediğin anda paniklemeye başlıyor.
•İlk başta, yüzünü kapattığı kumaşa dokunmamanız için yüzünü çevirmeden önce hemen bunu reddediyor.
•"Mezo, söz veriyorum. seni incitecek bir şey söylemeyeceğim ya da seni yargılamayacağım sadece- bana güvenmeni istiyorum, bunu benim için yapabilir misin?" nazikçe sordun. "Ama istemiyorsan, sorun değil, tamam mı?"
•Sana gerçekten güvenebilir mi? Yoksa normal bir gülümsemeyle normal bir insan olmadığını, bir canavar olduğunu, çok farklı görünen biri olduğunu öğrendiğinde onu terk eder miydin, ne yapardın?
•Ama onu gerçekten olduğu gibi sevmediysen, o zaman bütün bunların ne anlamı vardı, değil mi?
•Shoji iki koluyla maskeyi çıkarırken yenilgiyle titrek bir iç çekti. Utanç içinde aşağıya baktı ve tepkinizi görmek istemediği için gözleri kapalıydı.
•Ama tepkin onun için tamamiyle beklenmedikti.
•"Bana güzel diyip duruyorsun ama asıl güzel olan sensin! Bunca zaman bu kadar güzel göründüğünü neden bana söylemedin bebeğim?"
•Az önce seni doğru mu duymuştu? Ona güzel mi demiştin?
•Ve o anda, bazıları için belki önemsiz olacak iltifatınız yüzünden onun içten gülümsemesini görebilirsiniz.
•Maskenin altındaki gerçek gülümsemesi, gözleri ilk kez içten bir sevgi ve teşekkürlerle parlarken daha önce bu kadar güzel bir şey görmediğini düşünüyordun.
TOKOYAMI FUMIKAGE•Senin ağzından "çok güzelsin" sözünü duyduğu an, günlerce düşünmeden edemedi.
•Bunu birkaç gün olarak kastediyorum, haftalar boyunca senin ona güzelsin demeni düşündü ve muhtemelen hayatının geri kalanında da bunu düşünecek
•Çünkü aynada kendine baktığında tek düşündüğü: Benimle ilgili ne güzel olabilirdi ki?
•Herkes gibi insansı özelliklere sahip değildi, o ne yakışıklı ne de güzel bir yüze sahip değildi, çünkü- eh, bir kuş kafası vardı!
•GERÇEK bir kuş kafası vardı, öyleyse neden sen: mükemmel güzellikte olan sen, herkese karşı bu kadar iyi olan ve birçok erkeği peşinde koşturan sen, ona güzel demiştin?