•bnha one-shot yetmiş beş•

6.1K 129 503
                                    




HITOSHI SHINSO

BUNU ÇEVİRİRKEN GÖZLERİMİ VE AKLIMI KAYBETTİM KÖR KUYULARA DÜŞTÜM AMA ÇOK BEĞENDİĞİM BİR ONE-SHOT OLDUĞU İÇİN BIRAKAMADIM normalde çevirdiklerime göre çok uzun bir bölüm oldu umarım okurken sıkılmaz ve beğenerek okursunuz çünkü benim en sevdiğim o...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



BUNU ÇEVİRİRKEN GÖZLERİMİ VE AKLIMI KAYBETTİM KÖR KUYULARA DÜŞTÜM AMA ÇOK BEĞENDİĞİM BİR ONE-SHOT OLDUĞU İÇİN BIRAKAMADIM normalde çevirdiklerime göre çok uzun bir bölüm oldu umarım okurken sıkılmaz ve beğenerek okursunuz çünkü benim en sevdiğim one-shot'lardan biri bu! Eğer hatalarım varsa şimdiden özür diliyorum! 😭💖💕🤧

Yine arkandan senin hakkında konuşuyorlardı. Hep konuşurlardı.

Sinsi olduklarını düşündüler ve sen öyleymiş gibi davrandın. Onlarla aynı odada olduğunuzda, gözlerinin üzerinde olduğunu veya yargılayıcı bakışlarının ağırlığını hissetmiyormuş gibi davrandın. Çok, çok gürültülü olmalarına rağmen ellerinin arkasından birbirlerine fısıldadıkları şeyleri duymuyormuş gibi yaptın.

Bu zordu ve sen aptal değildin. Ama yine de numara yaptın çünkü numara yapmak yüzleşmekten daha kolaydı. Her şey bunlarla yüzleşmekten daha kolaydı.

Elinde telefonla ortak salondaki kanepede sırtüstü uzanırken şimdi de aynı şeyi yapıyorlardı. Onları göremiyordun ama yine de orada olduklarını biliyordun, masalardan birinin etrafında toplanmışlar ve sana nefret dolu gözlerle bakıyorlardı.

Bu sesleri biliyordunuz; kibirli, kıskanç ve bilmeniz gereken her şeyi size söylüyor.

"Neden birlikteler?"

O öğleden sonra erken saatlerde erkek arkadaşın B Sınıfı ortak salondan çıktığı andan beri fısıldaşıyorlardı.

Yürürken seni izlemişler, dudaklarını büzmüşler ve dişlerini sıkmışlardı. Bu arada sen Hitoshi'ye veda ederken gülümsemiş, onu yarın göreceğini ve iyi akşamlar dilediğini söylemiştin.

Bir daha gülümseyemedin.

"Hiç mantıklı değil. Kelimenin tam anlamıyla hiçbir anlamı yok."

Jirou daha önce B Sınıfı kızlarının seni kıskandıklarını söylemişti. Sadece güvensiz, yalnız ve istedikleri bir şeye sahip olduğun için sana kızgınlardı. Ve bir anlamda onun haklı olduğunu biliyordun. Ama bu senin daha iyi hissetmeni sağlamadı.

"Neden onun gibi birini seçsin ki?"

Olaylar uzun süredir böyleydi. Çok uzun. Başından beri sınıfındaki bazı kızların senden hoşlanmadığını biliyordun. Asui ve Uraraka ile öğle yemeğine oturduğunuzda size nahoş bakışlar atıyorlar, yanlarından geçtiğinizde burunlarını kıvırıyorlar, eğitimde ya da sınıfta herhangi bir şey yaptığınızda alay ediyorlardı. Buna alışmıştın, hatta tahammül etmeyi öğrenmiştin ama sonra işler daha da kötüye gitti.

Shinsou, kahraman sınıfına ilk katıldığında, sınıfında onunla arkadaş olmaya çalışan tek kişi sendin. Onun Midoriya ile arkadaş olması ve senin de Midoriya ile arkadaş olman yardımcı olmuştu.

BNHA ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin