•bnha one-shot seksen altı•

5.4K 102 227
                                    








EX HUSBAND! EIJIRO KIRISHIMA


Ayrı olup çocuklarınızı birlikte yetiştirme, hayal edilenden çok daha zordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





Ayrı olup çocuklarınızı birlikte yetiştirme, hayal edilenden çok daha zordu.

Eijirou Kirishima. Sekiz yıldır evli olduğunuz kocanız, şimdi eski kocanız, bir azizden başka bir şey değildi. Herkesin kusurları vardı ama tanrım... bu adam düpedüz mükemmeldi. Bazen işlerin nasıl yolunda gitmediğini sorguladınız.

Pekala... işlerin neden yolunda gitmediğini tam olarak biliyordun ama sen ve Eijirou'nun yollarını ayırmanız ikiniz ve çocuklar için en iyisiydi.

Dört numaralı bebekten sonra Eijirou ile iletişim kurmak zordu. Sık sık görevlere çağrılıyordu ve orada olmak için çok uğraşmasına rağmen ajansın ona ihtiyacı vardı. Red Riot olarak, belli ki iyi tanınıyordu.

Tüm zamanların en büyük kahramanlarından biriydi.

Yani, Eijirou'nun birkaç gün izin alması konusunda ısrar ettiğinizde, onun istediğinin bu olmadığını biliyordunuz.

Seni, çocuklarını tüm kalbiyle sevdi. Açıkçası, seni hala seviyordu. Ama şimdi her şey farklıydı ve bu durumu kabul etmesi gerekiyordu.

İzin aldığında, tamamen evde geçirilen o birkaç gün, Eijirou çıldırttı. Vücudu bir dövüşün içinde olmak için ağrıyordu. Artık onu tutmak istemiyordun.

Şimdi neredeyse otuzlarınızın başındaydınız, sen ve Eijirou bir rutine girdiniz.

Çocuklarınız pazar gecesinden çarşamba'ya kadar sizde kalıyor, Eijirou perşembe'den pazar öğleden sonraya kadar çocuklarınızı alıyordu.

Küçükleriniz bazen hafta boyunca Kirishima'yı görmek için yalvarırdı. Hayır demek zordu ama görevde olup olmadığını anlamanın bir yolu yoktu.

"Babanız muhtemelen meşgul ama onu arayacağım, tamam mı?" Ve böylece Red Riot'un ekranda görünmesini beklerken elinizde telefonun sesi ile orada otururdunuz.

"Hey, ateşli şey!" Sana bakarak bunu söylerken, yoğun görünmesine rağmen, sesi çok neşeli ve hareketliydi.

"Babacığım!"

"En sevdiğim küçük canavarlar orada mı?" diye kıkırdamıştı.

Sadece size memnuniyetle bakardı - siz ve dört eseriniz. Sizde olsun, çocuklarda olsun en ufak bir değişikliği fark ederdi ve bu içini ısıttı.

"Meşgul müsün baba?"

"En sevdiğim kişilerle telefonda konuşmak bir meşguliyetse, o zaman evet," diye sırıttı. Köpekbalığı benzeri dişleri güneşin altında parlardı. Hiç yaşlanmış gibi görünmüyordu.

"Onun yanına gidebilir miyiz, lütfen!?"

"Anne lütfen!"

"Lütfen lütfen lütfen!"

BNHA ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin