Kucağına "Bu yer boş mu?" diyerek oturursan:W/Katsuki Bakugo, Todoroki Shoto, Tamaki Amajiki, Keigo Takami (Hawks), Kirishima Eijiro, Mirio Togata, Rumi Usagiyama (Mirko), Aizawa Shota
KATSUKI BAKUGO
•"Bu benim kucağım aptal."
•Tüm şakadan pişmanlık duyarak kıvranırken belinizi kavrar, sizin utanç içinde acı çekmenizi izlemekten hoşlanır. Büyük bir dom kink'i vardır. Her zaman durumu kontrol eder.
•Seninle dalga geçmeye bayılıyor, yaptığın o telaşlı, utangaç yüze bayılıyor.
•Elini eteğine kaydırır, kulağına neden sessiz olman gerektiği hakkında fısıldar.
•"Şşşt, kimsenin seni böyle sürtük bir pozisyonda bulmasını istemiyorsun, değil mi?"
•"Aslında, bizi yakalarlarsa kimin umurunda, elimi ıslatan o sevimli küçük ama bir kalabalığın tanık olması çok daha heyecan verici olacak!" Kulağına pis şeyler fısıldarken kulak memeni ısırır.
•"Sadece sikime oturmak için bir bahane istedin, evet senin için ne kadar sert olduğumu hissetmek hoşuna gidiyor."
•Sen, eline fışkırana kadar ıslak külodunun içinden klitorisinle oynar. Parmaklarında olan zevk sularını emer.
•"Şakalardan nefret ettiğimi biliyorsun."
TAMAKI AMAJIKI•"B-bu benim kucağım bunny, ne yapıyorsun... iyi misin?"
•Ateşinin olup olmadığını kontrol etmek için elini alnına koyar. "K-kendini iyi hissetmiyor musun seni eve taşıyabilirim."
•Titreyen ellerini eteğinin altına güvenli bir şekilde götürerek seni tutar, gözleri kocaman açılır ve kıpkırmızı olur.
•Yakalanmaktan korkuyor ama onun için bu kadar yaramaz olmana bayılıyor.
•Anı yaşıyor, kaya gibi sert penisini eşofmanından çıkarıyor.
•Tek bir itişle içine vurmadan önce, ucunu damlayan deliğine konumlandırarak kalçalarını çeker.
•"Sessiz ol bunny, yakalanırsak hiç eğlenceli olmaz, seni çok iyi hissettireceğim prenses."