İlk kez fışkırtmana tepkileri:
(Arkadaşlar bazı şeyler geçekten türkçeye çevrilmemeli... 'squirting' olarak anlayın burayı....)W/Katsuki Bakugo, Todoroki Shoto, Kirishima Eijiro, Denki Kaminari, Midoriya Izuku, Hitoshi Shinso, Aizawa Shota, Keigo Takami (Hawks), Touya Todoroki (Dabi)
KATSUKI BAKUGO
Deku ile flört etmediğini açıklamaya çalıştığında Bakugou seni görmezden geldi. Senin onunla kıkırdadığını gördü ve bu seni cezalandırmaya yetti.
Sana onun olduğunu ve bunu yapmanın seni becermekten daha iyi bir yolu olmadığını hatırlatması gerekiyordu.
"Dizlerinin ve ellerinin üstünde. Şimdi."
Parmakları kabaca senin kabarık klitorisin ile oynarken o senin güzel deliğini beceriyordu. Sert hareketleri, klitorisiniz üzerinde daireler çizen parmakları, hayvani hırlamaları ve sahipleniciliği, sizi dakikalar içinde doruk noktanızın yaklaştığını hissedebileceğiniz kadar vahşiydi.
"Gelecek misin bebeğim? Amcığının uzunluğumu sardığını hissedebiliyorum- siktir.. Etrafımda.. Adımı o kadar yüksek sesle inlemeni istiyorum ki, boktan Deku bu amın bana ait olduğunu hatırlasın!"
Bakugou senin fışkırdığını gördüğünde neredeyse vuruşlarını bırakacaktı. Onun penisinde ve uyluklarındaki zevk sularını görmek, onun gelmesini sağlamak için fazlasıyla yeterliydi.
"Bu çok ateşliydi."
"Beni böyle becereceğin anlamına geliyorsa, belki Deku ile daha sık flört etmeliyim."
"Lanet dersini almadın, ha, aptal? Bakalım bu gece senin kaç kez fışkırtmanı sağlayabileceğim."
TODOROKI SHOTOShoto'nun önünde, sırtın onun çıplak göğsüne yaslı olarak oturuyordun. Bir eli bacaklarınızı ayırırken diğeri klitorisiniz ile oynarken, üstünüzde onun gömleklerinden biri vardı.
Shoto'nun tuhaflığını senin üzerinde kullanmasını istemiştin ve bu fikri beğenmişti. Parmakları, klitorisine daireler çizerken buz gibi soğuktu.
Her yaklaştığında yavaşlardı. Sızlanmalarınız ve inlemeleriniz onu sadece devam etmesi için cesaretlendiriyordu. Fena halde sırıtıyordu.Meme ucunu kabaca ama yavaşça parmaklarının arasında yuvarladı. İki parmağı kolayca içine girdi. Ne de olsa bir saattir seninle dalga geçiyordu. Başparmağı hassas klitorisini okşamaya devam etti.
"Bu kadar hassas olduğunu bilmiyordum"
"Sen bir saattir benimle dalga geçerken nasıl olmayayım Shoto?!"
"İyi. sana istediğini vereceğim." Onları öncekinden çok daha hızlı, daha sert ve daha derine kaydırmadan önce bir parmak daha ekledi.
Parmaklarının soğukluğu, elinin her yerine fışkırtırken çok fazlaydı. Onun adını haykırırken kızarmış yanaklarını kapattın. Shoto'nun yüzündeki hayranlık ve kendini beğenmiş ifadesini görence utandın.