•bnha reaction yirmi iki•

6.3K 128 23
                                    



Seks sırasında onların kahraman ismi ile inliyorsun:

W/Katsuki Bakugo, Eijiro Kirishima, Midoriya Izuku, Kaminari Denki, Tamaki Amajiki

•KATSUKI BAKUGO

Çarşafları avuç içine alıp sıkarken başını arkaya doğru yasladın.

Kesinlikle onun insafına kalmıştın, bacakların omuzlarının üzerinden sarkıyordu ve büyük elleri hareket etmemen için kalçalarını sert bir şekilde tutuyordu.

Zevk suyunu akıtan amın onun için kasıldığında sırıttı ve seni ağzıyla daha hızlı becermeye başladı.

Seni bu konuma getiren şey kendi çılgın fantezilerindi. Daireye girdiğinde darmadağınık, terli ve hala kahraman kostümü içindeydi. Bakugo'yu böyle görmek hormonlarınızı harekete geçirmişti ve onun üstüne atlarken sanki zihnin ele geçirilmiş gibiydi.

"Katsuki, böyle çok iyi görünüyorsun." Sıcak tenini alaycı bir şekilde ısırırken, yumuşak bir şekilde inliyordun.

Eldivenlerini tek kelime etmeden üzerinden atması, sizi çırılçıplak soyarak yatağa taşıması ve sırılsıklam amınızı yemeye başlaması sadece iki dakikanızı almıştı.

"Siktir.. tadın çok güzel bebeğim." pembe uç boyunca yavaş bir şerit yalamadan önce klitorisine dilini sürttü.

Sırtınız yataktan kalkarken elleriniz onun asi saçlarını kavramak için hareket etti.

"Dynamight.. evet, evet devam et lütfen!"

Az önce ona ne dedin? Seni doğru duydu mu?
Kendini senin ellerinden kurtardı ve başını kaldırdı, yüzünde eğlenmiş bir ifade belirdi, "Sen bana az önce ne dedin?" Cevabınızı beklerken zevk suyunuzla parlayan dudaklarını yaladı.

"D.. Dynamight.." bakışlarını kaçırarak mırıldandın.

Yüzünüzden sadece iki üç santimetre uzakta olana kadar sana yaklaştı ve parmaklarının, ağzının yerini alacağını fark ederek nefesiniz kesildi.

"Tekrar söyle." İki parmağını amının içine yavaşça sokmadan önce, "Bunu söylediğinde yüzünü görmek istiyorum" dedi.

Şehvet dolu gözleri seni izliyordu ve o zaman uzun, çok uzun bir gecenin beklediğini anladın. Buna endişelenmek yerine heyecanlanmıştın.

"Dynamight.. lütfen.."

•EIJIRO KIRISHIMA

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



EIJIRO KIRISHIMA

"Tamam, anladım.. uh huh.. merak etme."

Eijiro'yu şaşırtmaya ve öğle yemeği saatinde ajansına uğramaya karar verdiğinizde telefondaydı.

"Merhaba bebeğim, ne güzel bir sürpriz. Bir dakika içinde yanında olacağım." Elinde yiyecek paketleri ile ofisine girer girmez fısıldadığı şey buydu.

BNHA ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin