•bnha reaction sekiz•

7.4K 107 90
                                    




Sınıflarına yeni gelen kıza tepkileri nasıl olurdu, daha sonrasında nasıl davranırlardı?

W/Bakugo Katsuki, Eijiro Kirishima, Denki Kaminari, Izuku Midoriya, Shoto Todoroki

U.A Lisesi'ndeki ilk gününüz, hakkında çok iyi şeyler duyduğunuz bu öğretmenin meydan okumasına heyecanlı ve hazırsınız. Bakugo Katsuki adında bir çocuk kötü adamlar tarafından kaçırıldığında onu televizyonda bile gördünüz. Bunu ciddiye alıyor musun? Evet! Ama zihinsel olarak hazır mısın; kesinlikle hayır. All Might ile tanıştıktan ve müdürün prosedürü anlatmasının bitmesini bekledikten sonra, All Might beni omzumdan tutup dışarı çıkarmadan önce müdürün sözünü tamamen kesti. "Şimdi, genç y/n! Yeni sınıfın seni bekliyor, elinden gelenin en iyisini yap ve gülümsemeye devam edin!"Sen de ifadesiz bir yüzle ama minnettar bir bakışla cevap vererek sınıfa doğru yol aldın.

IZUKU MIDORIYA

Seni gördüğü an, gözlerinin büyüdüğünü ve heyecanla parladığını hissetti. Neden? Niye? Çünkü deftere eklemek için yeni tuhaflığa sahip biri sınıfa gelmişti! Sınıfa adımını atma şeklin özgüvenli ve çok sakindi, kendini her zaman savunmaya hazır gibi gözüküyordun, bu onun fazlasıyla hoşuna gitti.

•Aizawa, sınıfın sana herhangi bir sorusu olup olmadığını sorduğunda, elini kaldıran ilk kişi Midoriya oldu "Senin tuhaflığın nedir?"

•Masasının yanından geçerken sizin hoş kokulu parfümünüzün kokusunu aldı, parfüm onun en büyük cazibe merkezlerinden biri. Seni çok zarif ve temiz gösteriyordu. Öyle yapmak istemedi ama gözleri boynunuzun olduğu yerden ayrılmıyor; yumuşak...boş...renklendirilmeye ihtiyacı var-

•Dur, o masum! Onu tanıdıktan sonra seks hakkında konuşmaktan çekinmeme şeklin ve birlikteyken ne kadar müstehcen olman, onu sadece suskun ve kıpkırmızı bir surata sahip yaptı. Aslında ona kink testleri yapmaya ve neyi sevdiğini anlamaya teşvik eden kişi siz oldunuz.

•Sınıfta sana sorusunu yönelttiğinde, utangaçlık içinde kıpırdanmanızı ve omuzlarınızın çökmesini bekliyordu ama ona gururlu bir gülümseme verdiniz ve her şeyi baştan sona açıkladınız bunu yapman çok çekiciydi.

•Öğle yemeğinde size bir ısırık teklif etmeden önce sürekli olarak sıcak yemeği soğutmak için üflüyor, eğer herhangi bir kırıntı düşerse diye elini altında tutuyor. Bu hareketinin çok tatlı olduğunu düşünüyorsun.

•Kalbini uzaya ne gönderir biliyor musun? Kapıyı sizin için tuttuğunda ve siz sadece kollarınızı çaprazlayıp topuklarınızın arkasında sallanıyorsunuz. Sonunda ipucunu anlar ve önden içeri girer fakat sizi bileğinizden tutup kelimenin tam anlamıyla arkasından içeri sürükler.

•"B-bu yeni öğrenci mi?"
"Woah"
"N-neden kızarıyorum?"
"Konuşma şekli...dudakları çok güz- IZUKU KENDİNE GEL NE DÜŞÜNÜYORSUN BÖYLE!"

dudakları çok güz- IZUKU KENDİNE GEL NE DÜŞÜNÜYORSUN BÖYLE!"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BNHA ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin