•bnha one-shot on sekiz•

7.7K 112 72
                                    







KIRISHIMA EIJIRO

En sert suçlular'ın hapsedildiği bir hapishane

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




En sert suçlular'ın hapsedildiği bir hapishane. Binayı çevreleyen dikenli tel çit göz korkutucu görünecek şekilde tasarlanmıştı ve öyle de oldu – ama hiçbir şey adamların içerideki tehditkar görünümüyle karşılaştırılamazdı.

Hayatın her kesiminden adamlar vardı, bazılarına hayatta şanssız kartlar verilmiş ve yanlış yola sürüklenmiş, diğerleri bir daha asla serbest kalamayacaktı. Hayatlarının geri kalanını parmaklıklar ardında geçirmeye mahkum edilmişti.

Diğerleri daha kısa süreli kalışlar için buradaydı ve topluma yeniden entegre edilmeden önce rehabilitasyon programlarının son bölümlerini tamamlamaya çalışıyorlardı.

Sonra Kirishima Eijirou gibi adamlar vardı.

Neden içeride olduğuna dair hikayeler duymuştunuz, soğuk dört duvar arasında sürekli dolaşan ve görmezden gelinmesi zor söylentiler.

Haberler üzerine söylentiler, birçok tuhaf iddiayı destekledi, bu kadar canlı bir şekilde konuşulduğunu pek çok kez duymamış olsaydınız, doğru olduğuna inanmayacağınız şeyler bile vardı.

Dynamight'ın sağ kolu olan Musutafu'daki en büyük çetenin parçasıydı. Neredeyse bir yıldır içerideydi ve pahalı avukatının onu iki dakika içinde dışarı çıkaracağından emin görünmesine rağmen hizmet etmesi için altı tane daha avukatı vardı.

"Merhaba tatlım." Kirishima pencereye yaklaşırken gülümsedi, küçük kağıt bardağı senden alırken nasırlı parmak uçlarıyla elinizi ovuşturdu, "Burada güvende misin?"

Kollarını sert polyester gömleğin altında esnetirken tenine nemli bir parlaklık veren ince bir ter tabakasıyla kaplıydı, belli ki hücresinde yaptığı bir antrenman yeni bitmişti.

Muhafızlardan biri size eşlik ederken onu şınav çekerken veya üst hücrelere giden metal merdivenleri kullanarak barfiks çekerken yakalardın. Dudaklarından dökülen yumuşak homurtular, ona hafif bir gülümseme gönderirken adama duyduğun acıyı dindirmek için hiçbir işe yaramıyordu.

Sık sık gördüğün ve gösteriş yapan iri yarı adamın gözünden kaçmayan bir görüntüsü vardı.

Diğer mahkumlar, ne zaman onların olduğu yerde olsanız seni ararlar ve seni rahatsız ederlerdi, onlara külotlarını göstermeniz ya da gelip onların cinsel sağlığını kontrol ettirmeniz için seslenirlerdi.

Ama Kirishima her zaman saygılıydı, ne zaman yanından geçsen sessizce izliyordu. Size her zaman bunların tehlikeli mahkumlar olduğunu hatırlatırdı, kar amacı gütmeyen bir kuruluşta çalışırken alacağınız olağan hastalar değil, ama bazen Kirishima gibi adamlar bazen senin düşüncelerini zorlaştırıyordu. Onun sana böyle davrandığını hayal bile edemezdin, gazetelerde yazdıkları şeylerin aksine o çok hoş ve nazik davranıyordu.

BNHA ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin