•bnha reaction yirmi bir•

6.4K 128 209
                                    



Onların yanında seksi bir şey giyersen:

W/Tenya Iida, Denki Kaminari, Eijiro Kirishima, Hanta Sero, Fumikage Tokoyami, Shoto Todoroki, Katsuki Bakugo, Izuku Midoriya

TENYA IIDA

Tamam, Tenya neredeyse anında size bunun çok uygunsuz olduğunu ve üzerini değiştirmek için odana gitmen gerektiğini söyleyecekti.

•Seni gizlice takip eder ve değiştirmene yardım ederdi.

"Hey y/n- SEN NE GİYİYORSUN?!" Ortak salona girerken Tenya sana bağırdı. Kıyafetlerine bir göz attın.

"Kıyafet giyiyorum?" Sen cevap verdin. Tenya sana doğru koştu ve normal robot hareketlerini yapmadan önce elini kaldırdı.

"Bu çok uygunsuz! Hemen üstünü değiştir!" Tenya senden rica etti. Arkanı dönmeden önce kıkırdadın, yurt odana yürüdün ve içini çektin.

Kalçalarında bir çift el hissetmeden önce kapını açtın, "Kötüydün y/n." Tenya'nın boğuk sesi kulağına fısıldadı. İkinizin de arkasından kapıyı kapattı ve sizi içeri itti.

"Çok açık şeyler giyiyorsun, cezalandırılmaya mı çalışıyorsun?" Eli, boynunu takip ederken nefesin kesildi.

"H-hayır efendim." diye mırıldandın. Tenya hafifçe boynunu ısırmadan önce dudaklarını kulağına götürdü, dudakları boynundan aşağı öpücükler bıraktı ve senin hassas noktanda durakladı.

"Üstündekileri çıkar, benim için bir şov yap y/n." Yatağınıza oturmadan önce söyledi. Gözlerinin içine baktın ve "Şimdi" dedi.

Hayır o kesinlikle senden rica etmiyordu, sana emir veriyordu.

Hayır o kesinlikle senden rica etmiyordu, sana emir veriyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



DENKI KAMINARI

Anında sertleşirdi.

•Gözlerinden gerçekten kalpler çıkacakmış gibi gözüküyor.

•Odasına gitmeniz için bir bahane bulurdu.

"Lanet olsun, bu y/n mi?" Ortak salona girerken Sero söyledi. Kaminari'nin başı yukarı kalktı ve gözleri büyüdü.

"LANET OLSUN O BENİM BEBEĞİM!" diye bağırdı Kaminari. "Cehennem kadar seksi görünüyorsun
y/n!"  Diyerek sana doğru koştu, kızardın ve kıkırdadın.

"Teşekkür ederim Kami." Dedin. Kaminari sana gülümsedi ve en sevdiği yer olan göğsüne sokuldu. Kafasını sana gömdü ve beline sarıldı, Kaminari arkadaşlarına baktı.

"Ödevimi y/n'nin odasında bıraktığımı hatırladım." dedi. Kaminari seni odana çekerken çocuklar gözlerini devirdi, odana girdi ve kapıyı arkandan kapattı.

"Lanet olası bebeğim, harika görünüyorsun." Kaminari ellerini tuttu ve seni yatağa doğru çekti.

"T-teşekkür ederim Kami." Yumuşak bir kızarmayla söyledin. Kaminari oturdu ve sana gülümsedi, sana yukarıdan aşağıya bakarken dudağını ısırdı.

BNHA ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin