•bnha one-shot yirmi sekiz•

6.4K 119 84
                                    



DILF! TOUYA TODOROKI (DABI)

Saat çok geç oluyordu ve sen uyuyamadın, bacaklarının arasından gelen zonklama saniyeler geçtikçe acı verici olmaya başlıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Saat çok geç oluyordu ve sen uyuyamadın, bacaklarının arasından gelen zonklama saniyeler geçtikçe acı verici olmaya başlıyordu.

Yıllardır şöhretini yayan orta yaşlı bir kötü adamla çıkmanın dezavantajı, haftalarca "iş" için uzakta olmasıydı.

Ama Dabi karşı konulmazdı. Yaşlandıkça vücuduna yeni yara izleri eklemiş ve kaslarını büyütmüştü. Fakat çekiciliğinden hiçbir şey kaybetmemişti. O masmavi gözlerine olgunluk ışıltıları eklenmişti. Ve kesinlikle kadınlara nasıl davranacağını gayet iyi biliyordu. Genç Dabi harikaydı ama olgun Dabi apayrıydı... Ve ona karşı koymaya sadece iki ay dayanabilmiştin.

O Dabiydi güzel bir bebek istiyordu ve seni almıştı.

Eliniz, ağrıyı yatıştırmak için bacaklarınızın arasına girdi. İstekli küçük parmaklarınızı ondan izin almadan kullanırken görseydi size çok kızardı.

Ama ihtiyacın o kadar güçlüydü ki, sen düşünemeden parmakların çabucak şişkin tomurcuğunu buldu ve öfkeyle ovuşturdun. İki parmağınızı sırılsıklam deliğinizin içine sokmanız çok uzun sürmedi.

Parmakların zevk suyunla kaplanırken ağzınızdan müstehcen iniltiler çıkmaya başladı ve tek düşünebildiğin senin adamındı, kötü aşkınızı en son göreli üç hafta olmuştu ve onun tenini hissetmekten başka ihtiyacınız olan hiçbir şey yoktu.

"Siktir babacık Dabi, lütfen." Orgazmınız hızla yaklaşırken inlediniz. Yüksek sesli iniltilerin odayı doldurdu ve tam sonu görmek üzereyken kapının kapandığını duydun.

"Tch tch tch." Onun sesi, seni kapının sesinden daha çok ürküttü. Başın ciddi beladaydı. Bacaklarınızı kenetlediniz ve eliniz arasında sıkıştı.

"Şimdi utanacak durumda değilsin prenses."

Dabi'ye bakmaya çok utanıyordun ama kendini beğenmiş sesinden, muhtemelen şu anda sana sırıttığını anlayabiliyordun. "Umarım burada eğlenmişsindir çünkü bundan sonra ne olacağını biliyorsun." Paltosunu çıkarıp yatağa fırlattığında söyledi.

Her an geri dönebileceğini bilerek risk almıştın, belki de Dabi tarafından yakalanmak istedin. Elini bacaklarının arasından çekip yatağın kenarına sevgilinin yanına gittin. Dirseklerini dizlerine dayayarak yatağa oturdu. Bu kendini kurtarmak için bir şanstı.

"Peki Dabi ne yapmam gerekiyordu?" sızlandın. "Haftalardır yoktun." Sızlanmanıza devam ettiniz. Bu noktada, dokunuşuna acil ihtiyaç duyarak Dabi'nin koluna tutunuyordunuz.

"Güzelim biliyorsun o küçük tatlı surat ifadesi benim üzerimde işe yaramayacak." Baş parmağını alt dudağınızın üzerinde gezdirmek için uzandığında söyledi.

Dabi ağırlığını geri verdi, dirsekleri dizlerinden ayrılarak kucağını açıkta bıraktı. Kucağına vurdu, bunun ne anlama geldiğini anladın ve kucağına doğru pozisyonda yattınız. Dabi içini çekti ve söyledi.

BNHA ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin