MIDORIYA IZUKU
Gümüş renkli ay ışığının parlak yeşil gözlerden yansıması muhtemelen şimdiye kadar gördüğün en güzel manzaraydı.Izuku Midoriya senin üzerinde süzülüyordu. Kolları başının iki yanında bükülü, ağırlığını dirseklerine vermiş, gözlerini iri iri açarak yüzünüze bakıyordu. Burnu seninkine o kadar yakındı ki, başını hafifçe yukarı kaldırsan birbirine değecekti ve denersen çillerinin her birini sayabileceğinden emindin.
Tişörtü karanlık yatak odasının zemininde bir yerde kaybolmuştu; tam olarak ne olacağına dair karar verildiğinde sadece birkaç dakika önce oraya fırlatıldı. Başka bir durumda olsaydı, hiç utanmadan karın kaslarına göz gezdirir, karanlık odanın gölgelerinin kaslarının hatlarına nefis bir şekilde çökerek her kıvrımı ve eğimi belirlemesini takdirle izlerdin.
Ancak bu gece işler farklıydı. Bu gece, nihayet buradaydı, vücudunun ısısı seninkine değiyordu ve soğuk nefesi senin kızarmış cildine çarpıyordu. Ve odaklanabildiğin tek şey gözlerinin yeşiliydi.
Izuku gergin görünüyordu, belki de senden daha gergindi. Alt dudağını hafifçe kemiriyordu ve yutkunduğunda adem elması defalarca titriyordu. Çilli yanaklarında hafif bir kızarıklık vardı ve çaresizce, altında olan senin vücudun dışında herhangi bir yere bakmaya çalışıyor gibiydi.
"B-bu iyi mi?"
Dudağını ısırdın ve derin bir nefes alarak ona baktın. Kalbin göğüs kafesine çarpıyordu ve miden neredeyse acı verici bir şekilde burkuluyordu. Yine de karnının derinliklerinde yadsınamaz bir heyecanı hissedebiliyordun.
"Evet." diye mırıldandın, sesini titretmemeye çalışarak.
İlişkide her zaman daha ileri giden taraf olmana ve neredeyse sürekli Izuku ile flört etmene, bu senaryoyu çok uzun süredir hayal ediyor olmana rağmen korkmuştun. Her şeye rağmen... şimdi o gerçekten buradaydı, tam tependeyken ve o büyüleyici yeşil gözleriyle sana bakarken, birdenbire nefes alamıyormuş gibi hissettin.
Gelecek olana tamamen hazır hissetmiyordun. Ve yine de bunu yapmayı o kadar çok istiyordun ki.
Parmaklarını onun kalın, koyu buklelerinin arasından geçirmek için bir elini yavaşça kaldırdın. Onu kendine doğru çekerken Izuku'nun gözleri gergin bir şekilde yüzünü taradı ve sonra, ne olduğunu ikinci kez tahmin etmesine izin vermeden, dudaklarını onunkilerle buluşturdun.
Daha önce Izuku'yu birçok kez öpmüştün. Onunla ilişkinin başlangıcından bu yana, neredeyse on sekiz ay önce, sevginizi fiziksel temas ile göstermek hiçbir zaman ikinizin de çekindiği bir şey olmamıştı. Daha ileri gitmeden bile, Izuku'nun yumuşak dudaklarının seninkine değdiği hissin bağımlısı olmuştun ve onun da aynı şeyi hissettiğinden emindin.
Ancak bu öpücük farklıydı. Daha önce, ikiniz de birbirinizden daha fazlasını beklemiyordunuz. İlişkinizin başlangıcında, her ikiniz de on sekiz yaşına gelene kadar devam etmeyi erteleyecek bir anlaşma yaptıktan sonra, ikiniz de zorlamadan her şeyin istediğiniz kadar ilerleyebileceği rahatlatıcı gri bir alana yerleştiniz. Bu nedenle, kıyafetlerin üstünden okşamaktan başka bir şey henüz gerçekleşmedi ve ikiniz de bunda bir sorun görmediniz.