•bnha one-shot otuz altı•

6.9K 120 209
                                    



DILF! BAKUGO KATSUKI

Etraf karanlıktı ve pro-kahraman Dynamight'ın dili boğazından aşağıya kayıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Etraf karanlıktı ve pro-kahraman Dynamight'ın dili boğazından aşağıya kayıyordu.

Nasıl bu konuma geldin, bilmiyordun. Katsuki'nin eli göğsünüzü kavramak için gömleğinizi yukarı kaydırırken kalan düşünceleriniz bulanıklaştı. Bugün bir görevde olması gerekiyordu ve çocuğunun bakıcısı gelemeyeceğini söyleyince, sen ona göz kulak olacağın hakkında söz vermiştin. Onunla aynı apartmanda oturan ve paraya ihtiyacı olan bir üniversite öğrencisiydin bu fırsatı tabi ki kaçıramazdın!

Pro-kahraman'ın komşusu olalı yaklaşık 2 yıl olmuştu.Bazen sana yarı kapalı, şehvet dolu kırmızı gözlerle bakardı ve sen de bunu fark ederdin. Ama ilişkiniz daha fazla ilerleyemiyordu: sadece birbirinizle bakışıyordunuz.

Katsukiyle ne zaman asansörde karşılaşsanız ve senin etek giydiğini görse, eve gider gitmez kendini duşa atar ve mastürbasyon yapardı. Bunu yaptığı için kendisinden nefret ediyordu. O liseli bir ergen değildi, otuzlarının sonuna gelmiş bir pro kahramandı! Ama yinede üniversiteli tatlı bir kız onu alt üst ediyordu.

Bir kapı açma sesi ve eldiven hışırtısı duydun. Oturduğun koltuk yumuşaktı, televizyonun sesi kısıktı ama yine de duyabiliyordun. Bir çift el aniden iki yanınıza konduğunda hafifçe irkilirsiniz, başınızı refleks olarak yukarı çevirirsiniz.

Katsuki'nin harika vücudu ve kasları sizin üzerinizde duruyordu, yüzü sizden santimetrelerce uzakta, yakışıklı hatlarına gururlu bir sırıtış vardı.

Bildiğin bir sonraki şey, bacaklarının aniden onun beline dolanmasıydı. Sanki yıllardır aranızda oluşan cinsel gerilim bir anda kopmuş gibiydi.

Harika tadını almak için dilini ağzına daldırmadan önce sıcak nefesini yüzüne doğru üflüyordu. Sertliğini küloduna sürtüyor, giydiğin etek beline kadar kıvrılmıştı. Onun kahraman kostümünün sert kumaşı klitorisine sürtünüyor ve sen onun dağınık kül sarısı saçlarına elini geçirip sızlanıyordun.

Uzun ve yara dolu parmaklarından ikisi külotunu kavrar, bir kenara çeker ve sen onun dilini özensizce emerken, parmaklarını ıslak kıvrımlarının arasından geçirir.Bir anda kollarını onun etrafına sarıyorsun ve o seni oturduğunuz yerden kaldırıyor, seni yatak odasına doğru götürürken hararetli öpücüğe ara vermemek için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyor.

Midenizde oluşan bu his bu adama karşı duyduğunuz cinsel çekim yüzünden miydi? Yoksa her şeyde mükemmel olan bu adama geri dönülmez bir şekilde aşık mı olmuştunuz? Ah belki de her ikisi de?

Bunu anlamaya vakit yoktu, Katsuki yatak odasının kapısını açar ve seni yatağa yatırır, gömleğini ve külotunu çıkarmak için üzerinden geri çekilir. Sütyeninin kopçasını açmakla uğraşmaz, sertçe çeker ve yırtar. Bu delice kuvvet karşısında ağzınızdan minik bir çığlık kaçtı.

BNHA ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin