TODOROKI TOUYA (DABI)
"T-Touya, lütfen," diye sızlanırsın ve kalçalarını ona doğru yaklaştırmaya çalışırsın ama o buna izin vermez.Sizi hala kucağında tutarken şeytani bir sırıtışla yatak başlığına doğru yaslanıyor. Bir kolu kalçalarınızın etrafına sıkıca sarılırken, diğeri neredeyse birbirine yapışan bedenlerinizin arasına giriyor, böylece başparmağı ile klitorisinizi ovuşturarak acı çektirebilirdi.
"Hayır," diyerek kıkırdar. "Gayet net ve açık konuştuğumu zannediyordum, bebeğim. Sen benim sikimin üstüne tamamen boşalana kadar beni süremezsin."
Senin hayal kırıklığınla eğleniyor. Onun penisinin atışını içinizde hissedebiliyorsunuz ve bu sadece onu hissetmek için daha da sabırsız olmanızı sağlıyor. Onun uzunluğunun duvarlarınıza sıkıştırmanın ötesine geçip onu gerçekten hissetmek istiyorsunuz. Hareket etmeye ihtiyacınız vardı.
"O zaman içimde hareket et ve boşalmama izin ver." diye homurdanıyorsun, yine onun yapmayacağı boş bir istekte bulunuyorsun.
"Mm-mm." Başını sallıyor, gülümsemesi çok küstahça. "Bu isteğini böyle mi soracaksın bebeğim? Ah hayır.."
Dudakları nabzınızı bulana kadar yavaşça boynunuzdan aşağı inerken, her biri bir öncekinden daha sert öpücükler kondurmak için çenenizin alt kısmına doğru eğiliyor. Orayı sertçe ısırır, siz titreyip bir inilti çıkarırken sıcak, ıslak diliyle orayı yalayıp, acısını yatıştırır.
Sonra durur.
Tamamiyle her şeyi durdurur. Dudakları teninden uzaklaşıyor ve baş parmağı artık klitorisini okşamayı bırakıyor ama yine de yüzünde hala o çarpık ve küstah sırıtışı var.
"Hayır," diye mırıldanıyorsun, ellerin zımbalarla dolu gövdesi üzerinde gezinirken yüzünüzde bir somurtma ifadesi beliriyor. "Hadi bebeğim. Sana ihtiyacım var. Beni deli ediyorsun."
"O zaman doğru yolla sormayı dene. Sana çok iyi davranıyorum güzelim biliyorsun," diye mırıldanıyor, burnunu seninkine sürtüyor. "Hadi!"
Ağzını zar zor seninkine bastırıyor ve senden bir öpücük çalıyor. Küçük bir öpücükte bile henüz sizi tatmin edecek kadarını vermemişti. Geri çekildi, dudaklarının tadını daha fazla isteyerek öne doğru eğilmenizi izlerken mavi gözlerinde eğlence parıltıları vardı.
"Lütfen. Yalvarıyorum sana izin ver boşalayım bebeğim." diyerek sızlanıyorsun, kollarını onun boynuna dolarken, sonunda pes ederek Dabi'nin baştan beri istediği şeyleri söylüyorsun.
"Sikinin her yerine boşalmak istiyorum, böylece seni sürebilirim. Tekrar ve tekrar boşalana kadar sana binmek istiyorum, Touya. Lütfen."
Siki içinizde tekrar zonkluyor ve siz de karşılık olarak onun etrafında sıkılaşıyordunuz, ikiniz de aynı anda yüksek sesli bir inilti çıkarıyorsunuz.