KATSUKI BAKUGO
Normal bir devriye gecesiydi. Nemli yaz havası terli tenine çarpıyor, Katsuki'nin eldivenlerinin içindeki ellerini kaşındırıyordu. Ara sokaklarda ve ana yollarda gezerek düzeni korumalı ve insanların bakışlarından kaçınmalıydı.Gece yarısına kadar sıkıntıdan ölmek üzereydi.
Telefonunda çalan alarm yok, kovalaması için köşelerde dolaşan aptal kötü adamlar yok. Tamamen huysuz hissederken başka bir sokaktan aşağı yürüyordu ve bir çöp torbasını tekmeliyor. Yarı yoldayken bir ceset görmeyi diliyor, sadece ilgisini çekecek bir şey istiyordu.
"H-hey! Hey aşağıda!" Apartmanların tuğla duvarlarında yankılanan bir kadın sesi duyuyor.
Katsuki yukarı bakarken gözlerini kısıyor, bir fangirl'ün yatak odasından ona bağırdığını düşünerek burnunu kırıştırıyor. Sonra seni görüyor. Pencereden sarkmış, üçüncü katta duruyorsun.
Sana gerçekten iyi bakabilmek için biraz hareket etmesi gerekiyor, binanın yanından çıkan yangın merdiveninin paslı metal korkulukları görüşünü engelliyor.
"Ne istiyorsun?" Ses tonu, uzak durman için hırlayan bir köpek gibi sertti.
"Yardıma ihtiyacım var!" Kahretsin, mücadele ediyormuşsun gibi bitkin bir ses çıkardın, "Kedim yangın merdivenindeydi..."
"Dinle, lanet olası kedilerin peşinden koşmam! Ben bir Pro-Kahramanım, yapacak daha iyi işlerim var."
Şu anda gerçekten yapacak bir şeyi yoktu. Ama kesinlikle sokaklarda alıngan bir kediyi aramak istemiyor.
"Aman tanrım," diye mırıldandığını duyar yukarıdan, ellerini pencere pervazına bastırırken başını aşağıya eğersin. "Kedim iyi! Yardıma ihtiyacı olan benim. Ben sıkıştım!"
Harika. Zor durumdaki aptal bir kadın. Bugün bir Cumartesi gecesiydi, kedin için endişelenmektense yapacak daha iyi işlerin olmalı. Gençsin, anladığı kadarıyla, muhtemelen onun gibi yirmili yaşlarının ortalarındasın. Dışarıda parti yapıyor, sik yalıyor ve çok fazla içiyor olmalısın.
"İyi! Yukarı geliyorum."
Uzun sıçrayışlarla yangın merdivenini kolayca tırmanıyor ve bu binadaki diğer pencerelerin panjurlarının kapalı olduğunu veya ışıkların söndüğünü fark ediyor. Yine de küçük pencereni parlıyor, sıcak sarı lamba ışığı asılı kaldığın yere doğru yol gösteriyor.
Çeliğin üzerindeki ağır çizmelerinin sesi, yıpranmış sinirlerin yüzünden seni kolayca ürkütür. Başını elinden geldiğince kaldırıyorsun, ona bakmak için boynunu kaldırıyorsun.
"Hey! Sen Dynamight'sın, değil mi?"
Dişlerini gıcırdatıyor ve senin onu daha önce tanımamış olmana dair bir hüsranla homurdanıyor. Yüzü reklam panolarına asılmış, dergilerde ki Calvin Klein'ın poster çocuğuydu. Kim olduğunu bir bakışta anlamalıydın.