•bnha one-shot yüz beş•

4.9K 108 87
                                    





AIZAWA SHOTA


Gece geç vakitti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





Gece geç vakitti. Ev, huzurlu bir sessizlik ve rahat bir karanlıkla çevrelenmişti, odaları aydınlatan tek ışık, perdelerden sızan solgun ay ışığıydı.

İçerideki yankılanan en yüksek ses, ön kapının açılıp kapanmasının yumuşak çatırtısıydı. Uyanık olsaydın, ahşap zeminde yatak odana gelen yavaş ayak seslerini duyardın. Ardından, yatak odanın kapısı açılmadan önce yumuşak bir şekilde vurularak adamın odaya girip sana baktı.

"Hala uyanık mısın?" Cevap beklemese de sessizce sordu. Ve bir cevap alamayınca odaya biraz daha girdi, kapıyı arkasından sessizce kapattı. Gerçekten de mışıl mışıl uyuyordun.

Odayı geçip yatağın senin tarafına geçti ve senin rahatlamış vücuduna baktı. Ay ışığının vuruşuyla hafifçe parıldayan saçların, yorganın üzerine ve yüzünün yarısına dökülüyordu.
Gözleri yüz hatlarında gezinirken, dudaklarında küçük bir gülümsemeyle uyuyan ifadeni fark etti.

Öne doğru eğilip yüzündeki saç tutamlarının bir kısmını nazikçe geriye itti ve hemen yanına yatağın kenarına oturdu. Uyuyan bedeninin huzurlu görüntüsünün keyfini çıkardıktan birkaç dakika sonra uzandı ve elini tuttu, kaba parmaklarını yumuşak parmak boğumlarında nazikçe gezdirdi. Gözlerin yavaşça açıldı, şaşkınlıkla etrafına baktın. Gözleri seninkilere buluşur buluşmaz bakışları yumuşadı.

"Sho? Burada ne yapıyorsun?" Usulca sordun, hala uykuluydun. "Senin devriyede olman gerekmiyor mu?"

Başını iki yana sallayarak sana gülümsedi. "Erken bitirdim."

Kaşlarını şaşkınlıkla çatarak ona bir kez göz kırpıştırdın. Bu oldukça sıra dışıydı. "Her şey yolunda mı?" Endişeyle merak ettin.

"Evet. Her şey yolunda." Yavaşça içini çektin ve vücudunun biraz gevşemesine izin verdin. Aizawa, senin elini onun elinden çekip doğruldu, birbirine dolanmış saçlarını kulağının arkasına itmeni izledi. Ona tekrar soru sorarcasına baktın.

Sadece sana güven verici bir şekilde başını salladı ve alnına nazik bir öpücük kondurmak için öne doğru eğildi. Sonra yatağından kalkıp banyoya yöneldi.

Yatağına geri yatmadan önce banyoya doğru gözden kaybolmasını izledin. Dalgın dalgın tavana baktın, göğsüne sıcak bir neşe yayıldı. Onu özlemiştin.

Son birkaç haftadır iş yoğunluğu önemli ölçüde arttı, bu nedenle seninle istediğin kadar zaman geçiremedi.

Onu çok az gördün. En azından birbirinizin sesini duymak için telefonda konuştunuz, ama aynı şey değildi. Onu bu gece beklemiyordun. Onu görmek hoşuna gitmişti. Sadece devriye gezmek yerine neden senin yanına uğramaya karar verdiğini merak ediyordun.

Birkaç dakika sonra kapıda yeni duş almış olarak yeniden belirdi. Senin tarafına doğru yürüdü ve yatağın üzerine sürünerek yanındaki yorganın altına kaydı.

BNHA ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin