•bnha reaction elli•

6.1K 115 136
                                    




Göğüslerine karşı düşkünlüğü olursa:

W/Katsuki Bakugo, Izuku Midoriya, Todoroki Shoto, Todoroki Touya (Dabi)


•KATSUKI BAKUGO

Katsuki Bakugou seni istememeliydi. Sen onun en iyi arkadaşının küçük kız kardeşisin. Yine de, evinizdeyken giydiğiniz o minik dekolteli kıyafetlerinizin içinde göğsünüzün nasıl göründüğüne bakmaktan kendini alamaz.

Bunu bilerek yapıp yapmadığınızı merak ediyor ama o etraftayken her zaman utangaç bir şekilde gülüyorsunuz.

Sonunda göğüslerinin üstünde küçük aşk ısırıkları bıraktığında, sırf onları örtmeye çalışırken yaptığın lanet sevimli küçük yüzü görmek için yapıyor ve buna verdiği tek tepki genişçe sırıtmaktı.

Seni yatağında kucağına alarak, penisinin senin sıcak, kaygan derinliklerine gömülürken kıvranmanı engellemek için beline sarılı bir kolu var. Göğüslerinizin üst kısmında yaptığı kırmızı mor lekeler var, her tatlı hatırlatma ile amınız onu her kıstırdığında göğsünden derin iniltiler çıkıyor.

"K-Katsu!" İnliyorsun. Ama meme ucunu bulup becerikli parmaklarının altında yuvarlarken seni duymuyor. Meme uçlarının mükemmel bir şekilde sertleştiğini görünce neredeyse büyülendi - etrafındaki deri kızardı ve hassaslaştı.

"Çok güzel," diye hırladı, sonunda yarı kapalı göz kapaklarının altından sana bakarken dudağını ısırdı. "Göğüslerin mükemmel bebeğim. Onlarla biraz daha oynamama izin ver, sonra seni becereceğim. Söz veriyorum."

Hayır, seni tüm gün yanında tutacaktı.

Nefes nefese kalıyor ve kıvranıyorsun, o seni aşırı uyarırken orada oturmaktan başka bir şey yapamıyorsun.

Sonunda seni sırt üstü yatırdığında, zaten iki kez boşalmışsındır, ama bu onun özensiz küçük deliğine sertçe girmesini engelleyemez.

Sıcak ağzı senin sıcak vücuduna değiyor, altında titreyişine bayılıyor. "Çok hassassın değil mi bebeğim?" Kıkırdar, göğsünüzün yumuşak kısmını ısırır.

Tırnaklarınız omuzlarına geçirirken ona gerçekten cevap vermezsiniz. Şu anda olan görünüşünüzü hiçbir zaman unutamayacaktı. Ağzının kenarından salyaların akarken ve gözlerin kafanın arkasına giderken Kiri'nin küçük kız kardeşi olup olmaman umrunda değildi.

"Şu anda ne kadar muhtaç ve dağınık göründüğünün farkında mısın?" diye mırıldanır, dişleri köprücük kemiğinizi ısırır. "Yine de seni mahvetmeme izin vereceksin. Bu doğru değil mi?"

 Bu doğru değil mi?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


•IZUKU MIDORIYA

Izuku Midoriya'nın göğüslerini ilk kez görmesi tamamiyle bir kazaydı.

BNHA ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin